PROGRAMA
Dijous, 15 de setembre
11.45 h - 12.00 h Recepció dels assistents
12.00 h - 12.15 h Presentació institucional
12.15 h - 14.00 h Brands & Music
OBJECTIUS: Conèixer com les marques cerquen suport en la música i els artistes, tot vinculant-se als seus atributs qualitatius per arribar al públic.
Respondre les preguntes: a quines marques em puc dirigir per patrocinar el meu grup, la meva sala, la meva programació o el meu festival? Quina és la manera més adequada de fer-ho? Què busquen les marques quan patrocinen els esdeveniments?
Despina Kaparaki (O2 - Grup Telefónica Europa – Responsable de Serveis i productes mòbils de dades)
Carlos Cano (Nublo - Fundador)
Jofre Riera (Estrella Damm - Sponsorship Manager)
Lourdes Hernández (Plusmusic - Directora)
Modera: Uri Altell, cercatendències
Divendres, 16 de setembre
11.45 h - 12.00 h Recepció dels assistents
12.00 h - 14:00 h APPS & Music
OBJECTIUS: Utilitzar les aplicacions com a mitjà per interactuar amb els usuaris, conèixer-les més bé i oferir continguts personalitzats. Veure les aplicacions com a eines per sobreviure en la societat digital.
Respondre les preguntes: quant costen? Com es fan? Com s'utilitzen? Com es poden optimitzar per a la meva programació, esdeveniment, festival, grup o agència?
Stephen Titmus (Shazam – Music manager)
Valentí Freixanet (Biapum – Fundador & CEO)
Borja Prieto (Herzio - Fundador)
Modera: Josep M. Ganyet, enginyer informàtic, creador digital i professor de comunicació