Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Eines per al community manager
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
14-03-2018 / TALLER:

Eines per al community manager

 

TweetDeck, Hootsuite i altres aplicacions complementàries

 

Twitter ha esdevingut una eina imprescindible tant per a la comunicació corporativa com per a l’ús personal. La xarxa social més immediata i ràpida és utilitzada diàriament per milions de persones i d’empreses com a font d’informació i com a via de promoció dels seus productes i serveis.

 

Al curs presentarem diferents aplicacions que ens ajudaran a gestionar de manera més eficaç tot aquest immens flux de dades i a planificar per emetre missatges des de diferents comptes de Twitter, actualitzar diversos perfils d’aquesta xarxa social i seguir l’actualitat relacionada amb una o diverses paraules clau.

 

En aquest curs s’oferirà una visió de TweetDeck i de Hootsuite, les dues eines de referència per gestionar de manera professional un o més comptes de Twitter.

 

OBJECTIUS

 

Fer visible a TweetDeck i a Hootsuite la informació que considerem més important per a la nostra gestió diària dels comptes corporatius o personals.

 

Configurar i gestionar més d’un compte per mitjà de TweetDeck i de Hootsuite.

 

Monitorar tuits mitjançant paraules clau de marques, serveis o activitats rellevants per a l’usuari.

 

Programar tuits.

 

Oferir un catàleg general de bones pràctiques per a Twitter, elements multimèdia i altres claus que no poden faltar en la gestió professional d’aquesta xarxa.

 

Oferir un panorama d’eines complementàries nascudes al voltant de Twitter i que poden obrir la porta a nous usos de la xarxa social (projecció de tuits, redacció de continguts sobre la base de diversos tuits...).

 

CONTINGUT


1. Eines per a la gestió de la informació a Twitter

TweetDeck i Hootsuite: diferències bàsiques, elements del quadre de comandament (dashboard) (columnes bàsiques: pàgina inicial, notificacions, missatges i activitat) i funcionalitats: gestió d’un o de diversos comptes, programació de tuits (scheduled), ús de les columnes (mencions, usuaris, llistes, col·leccions, tema del moment) i inserció dels continguts al web.

2. Aplicacions i serveis complementaris
Estadístiques de Twitter i tema del moment (trending topic): TweetReach i Trendinalia.
Redacció de continguts sobre la base de sèries de tuits: Storify.
Visualització de les interaccions entre usuaris.
Projecció de tuits.

 

3. Exercicis pràctics

 

NOVETAT

 

Per tal d’assegurar l’aprofitament d’aquest itinerari, l’SDE posa a disposició dels usuaris el primer tutorial SDE online: Introducció a les xarxes socials, a càrrec de Montserrat Peñarroya. Aquest tutorial s'estructura en diverses càpsulesformatives que introdueixen els conceptes bàsics per poder assistir als tallers presencials de l’itinerari de Comunicació a les xarxes socials (I1).

 

Abans d’assistir al Taller Eines per al community managerassegura’t de visionar els següents tutorials específics:

 

Introducció a Facebook (clica aquí) 

Introducció a Twitter (clica aquí) 

 

Els seus continguts es donaran per assolits abans del taller presencial, de manera que tots els assistents partiran del mateix nivell de coneixement. 

 

PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT

 

El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.

 

Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.

 

REQUISITS 

 

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable  d'alimentació.

 

Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

 

FORMADOR

 

 

 

Jaume Pla @jaume_pla

Periodista digital especialitzat en internet i noves tecnologies. Les seves activitats giren entorn de la creació i la coordinació de continguts, tant en xarxes socials com en mitjans en línia. Ha creat, gestionat, coordinat i mantingut noves aplicacions, serveis i continguts de diversa mena, tots relacionats amb el món de la xarxa. També ha treballat a laMalla.cat i en el desenvolupament de projectes als Serveis Interactius de TV3 i Catalunya Ràdio. Ha tractat diversos àmbits: blogs, estratègia de presència a les xarxes socials, comunicació externa —notes de premsa—, SEO, ginys (widgets) i la conceptualització de nous portals. Cal destacar-ne també l’activitat docent a institucions com la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) o Barcelona Activa

 

Proper taller I1

Taller d'iniciació a Instagram (11.04.2018)

 

TALLER

Eines per al community manager


Twitter ha esdevingut una eina imprescindible tant per a la comunicació corporativa com per a l’ús personal. La xarxa social més immediata i ràpida és utilitzada diàriament per milions de persones i d’empreses com a font d’informació i com a via de promoció dels seus productes i serveis.

HORARI

14-03-2018. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

PF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig de Pujades, 1.
Barcelona 08003.
Veure mapa
Fes clic per tancar el mapa

Procés de sol·licitud d'inscripció pendent d'obertura.



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?