L’embut de conversió (funnel) és un terme de màrqueting que engloba els diferents passos que fa un usuari per acabar fent una acció que sigui positiva per a la marca: sigui completar una venda o deixar les seves dades en un formulari.
Durant aquest taller, ensenyarem als alumnes com implementar embuts de conversió efectius que ajudin a generar vendes o a aconseguir més subscriptors.
Veurem què són els embuts de conversió, per què són tan importants per a la marca i com implementar-los per captar contactes (leads) i vendre. Ensenyarem a l’alumne a generar un sistema d’automatització per captar contactes de manera constant perquè pugui augmentar vendes o nodrir la seva base de dades.
CONTINGUTS
- Què és un embut de conversió?
- Beneficis d’un embut de conversió.
- Què necessites per crear un embut de conversió?
- Fases de l’embut de conversió:
- Consciència
- Interès
- Consideració
- Conversió
- Fidelització
- Etapes (segons el tipus de contingut):
- TOFU
- MOFU
- BOFU
- Automatització: per què és tan important?
- Què és un lead magnet?
- Tipus de lead magnet.
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADORA