MATERIALS DE L'ACTIVITAT
Material sessióSDE-Gestió de públics. Comunicació i comunitat. Taula rodona. 8 de juliol de 2013
SDE-Gestió de públics. Comunicació i comunitat. Segona part. 8 de juliol de 2013
SDE-Gestió de públics. Comunicació i comunitat. Primera part. 8 de juliol de 2013
El Departament de Cultura proposa un recorregut de 3 sessions de formació en comunicació cultural destinades a professionals que s'inicien en aquest àmbit i a professionals que amb un nivell mitjà-alt d'expertesa volen explorar altres estratègies comunicatives.
1. Iniciació a la comunicació cultural (bàsic). 18 de febrer de 2013.
2. Gestió de públics. Comunicació i comunitat (expert). 8 de juliol de 2013.
3. Noves tendències en comunicació cultural (expert). 6 de novembre de 2013.
En els últims anys els gestors culturals han treballat de valent per conèixer els seus públics. Tot i així, encara
són necessàries eines d’anàlisi i mètrica per revisar accions fetes i avaluar decisions.
Sessió adreçada a gestors i gestores d’empreses i/o responsables de comunicació de l’àmbit cultural i a tots aquells professionals interessats a conèixer la gestió de públics i la seva vinculació a la comunicació cultural amb un nivell d’expertesa mitjà-alt.
PROGRAMA
PROGRAMA
9.30 h. Les bases dels públics de la cultura, a càrrec de Cristina Salvador.
Els públics del segle XXI:
L’especificitat de l’àmbit cultural:
L’estratègia i el posicionament: Claus per a la gestió de públics:
11.00 h. Exercici pràctic 1. La segmentació de públics
11.30 h. Pausa i cafè
12.00 h. La gestió i l’anàlisi dels públics de la cultura, a càrrec de Cristina Salvador
Les estratègies de comunicació:
Tendències de consum:
La comunicació a partir de la gestió de públics:
12.40 h. Casos d’èxit nacionals i internacionals
13.10 h. Taula de debat amb:
14.10 h. Fi de la sessió
PONENT
Cristina Salvador Branera. Llicenciada en periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i màster en relacions internacionals al CIDOB. Té 18 anys d'experiència en comunicació corporativa, màrqueting cultural, formació en habilitats comunicatives, responsabilitat social, comunicació interna i de crisi. És conferenciant habitual sobre temàtiques d'actualitat de comunicació i professora convidada a diversos màsters i postgraus. L’any 2000 va fundar aPortada, consultora de comunicació corporativa i gestió cultural.