2 mar 10:00-14:00 EN LÍNIA obertaAquesta sessió inaugura els itineraris de Transformació digital 2021. Perquè el màrqueting digital sigui efectiu, és important no improvisar, conèixer bé el mercat i disposar d’un pla estratègic. Aprendrem a fer-ho seguint una metodologia provada i que ofereix molts bons resultats. més informació [+]
9 mar 10:00-12:00 EN LÍNIA obertaSaps quina és o quines són les xarxes socials que funcionen millor per a tu? Ets a la xarxa o a les xarxes adequades? Cal ser presents a totes les xarxes? Com pots saber quina xarxa fa servir el teu públic objectiu? En aquesta formació respondrem aquestes preguntes i aprendrem a definir una estratègia clara que dibuixi la nostra presència digital. més informació [+]
10 mar 10:00-12:30 EN LÍNIA obertaPrimera sessió del mòdul "Perspectiva de gènere als equipaments culturals". A partir de la diagnosi de la incidència de la perspectiva de gènere en la cultura, en aquesta sessió es presentaran eines que permetin aplicar aquests coneixements en la programació dels equipaments culturals, amb models generals i també d’específics per àmbits creatius. més informació [+]
16 mar 10:00-12:00 EN LÍNIA tancadaDurant aquesta sessió repassarem quines són les eines imprescindibles per a un gestor de comunitats (community manager). Ensenyarem com funcionen les eines de gestió i monitoratge principals i veurem com mesurar els indicadors clau d’acompliment (KPI) essencials de les xarxes socials més populars. més informació [+]
17 mar 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaSegona sessió del mòdul "Perspectiva de gènere als equipaments culturals". Es plantejarà de manera pràctica com fer una comunicació interna i externa que tingui en compte la perspectiva de gènere. També es mostraran bones pràctiques en equipaments que ja estan aplicant aquesta mirada en la comunicació i en la relació amb els seus públics. més informació [+]
24 mar 10:00-12:30 EN LÍNIA tancadaDarrera sessió del mòdul "Perspectiva de gènere als equipaments culturals". En aquesta sessió s’exposaran estratègies per implementar la perspectiva de gènere a l’estructura interna de l’equipament, tant en la seva visió programàtica com en el treball de la seva gestió. més informació [+]
6 abr 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaTelegram està creixent en nombre d’usuaris i s’està mostrant com un canal molt útil per fer arribar els nostres missatges al públic. En aquesta sessió veurem que Telegram ens permet comunicar d’una manera diferent respecte de WhatsApp i aprendrem què hi podem fer, com ens hi hem de comunicar, com ens hi hem de donar a conèixer, etc. més informació [+]
13 abr 10:00-14:00 EN LÍNIA tancadaWhatsApp ens ha obert una nova porta amb l’arribada de WhatsApp Business. Ens permet anar més enllà i ens dona l’oportunitat d’un seguit de coses que poden suposar un nou canal per arribar al nostre públic. En aquesta sessió coneixerem aquesta eina i veurem amb detall com l’hem de fer servir i quines novetats presenta respecte del WhatsApp «normal», etc. més informació [+]
14 abr 10:00-13:30 EN LÍNIA tancadaSegona sessió del mòdul "L'accessibilitat en els espais escènics i musicals". Aquesta formació pretén assessorar els responsables de la programació, els responsables tècnics i les companyies per tal que intercanviïn propostes, metodologies, exemples i bones pràctiques en els nous formats que existeixen en les arts escèniques i la música, i com s’han adaptat els projectes en temps de COVID-19. més informació [+]
27 abr 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaEn aquesta formació et descobrirem el potencial de TikTok. Conèixer bé l’eina i familiaritzar-te amb el seu llenguatge és un avantatge competitiu en la teva comunicació a TikTok i també en altres xarxes. més informació [+]
4 mai 10:00-12:00 EN LÍNIA tancadaYouTube comença a estar molt concorreguda, de manera que és important conèixer les tècniques de posicionament natural que s’hi poden fer servir per guanyar visibilitat. En aquesta formació explicarem quins són els passos necessaris per posicionar els vídeos a YouTube, millorar la nostra visibilitat a la plataforma i guanyar audiència per als nostres continguts i la nostra marca. més informació [+]
6 mai 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaEn aquesta formació aprendràs a crear una estratègia comunicativa per a les stories i descobriràs trucs i consells per fer les stories més atractives i aconseguir més interaccions amb la teva comunicació a Instagram. més informació [+]
11 mai 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaSaber interpretar les dades que ens ofereixen les xarxes socials és bàsic per poder corregir i optimitzar les accions de comunicació que hi duem a terme. En aquesta sessió aprendrem a millorar la nostra estratègia en línia gràcies a les dades que ens ofereixen les xarxes. més informació [+]
13 mai 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaReels és una nova funció d’Instagram que et permet crear vídeos dinàmics, creatius i divertits. Vídeos que són tendència i als quals Instagram els està donant molta visibilitat. En aquesta formació veuràs com pots innovar la teva comunicació amb els vídeos de reels, com són els vídeos que agraden més i aprendràs a fer els teus propis vídeos. més informació [+]
18 mai 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaLa publicitat en línia és una de les tècniques bàsiques per donar a conèixer els nostres productes i serveis i portar visites al nostre lloc web, però crear campanyes no és fàcil i optimitzar-les quan ja estan creades tampoc. En aquesta sessió i en el taller pràctic posterior, aprendrem a fer-ho. més informació [+]
25 mai 10:00-14:00 EN LÍNIA tancadaFacebook, Instagram i Twitter són una eina imprescindible per fer arribar missatges al nostre públic. En aquest curs t'explicarem com pots fer arribar els teus missatges de manera òptima al teu públic, què has de tenir en compte a l'hora d'escriure i repassarem tot allò que cal fer i, sobretot, què no s'ha de fer quan comuniquem en aquestes xarxes socials. més informació [+]
26 mai 10:00-13:30 EN LÍNIA tancada Segona sessió del mòdul "L'accessibilitat en els museus i els centres i espais d’arts visuals". La comunicació accessible és determinant a l’hora d’ajustar la nostra oferta a les necessitats reals del públic, i és un factor estratègic per al desenvolupament de nous públics.
més informació [+]
1 jun 10:00-12:00 EN LÍNIA tancadaCom hem de gestionar una crisi a les xarxes socials? En aquesta sessió veurem com cal actuar davant una crisi a les xarxes socials i com podem evitar tenir-ne. Igualment, veurem com afecta a les nostres xarxes socials la crisi mundial actual i descobrirem com treballar-hi i com podem aportar valor en la nostra comunicació per gestionar el moment actual. més informació [+]
8 jun 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaHas tingut mai la sensació de no saber què posar a les xarxes socials? De deixar dies en blanc per manca de continguts? De publicar qualsevol cosa per no tenir tan abandonades les xarxes? Publicar a les xarxes socials sense estratègia ens porta a aquestes situacions. Una bona planificació de continguts en xarxes socials ens ajuda a tenir un discurs coherent, que ens porti als objectius marcats, a tenir la constància que demanen els algorismes de les xarxes i, damunt, ens fa estalviar temps! En aquest curs t’explicarem com fer-ho. més informació [+]
8 jun 10:00-14:00 EN LÍNIA tancadaLa creació de continguts per a les diverses xarxes socials, webs i blogs requereix coneixements i temps. Internet ens ofereix un seguit d’eines molt intuïtives i gratuïtes que ens faciliten aquestes tasques. Aquestes eines en línia ens ajuden a fer tota aquesta feina amb més eficiència i en menys temps. En aquest curs descobrirem quines són aquestes eines i com ens poden ajudar. més informació [+]
22 jun 10:00-12:00 EN LÍNIA tancadaAquesta formació pretén endinsar-nos en el món del màrqueting digital perquè entenguem com funciona i n’aprenguem els conceptes i canals bàsics. La sessió consta d’una introducció al màrqueting en què s’expliquen els conceptes bàsics i profunditza en l’ús de cada canal, en els seus beneficis i aplicacions i en les diferències que tenen entre si.
més informació [+]
29 jun 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaEn aquesta sessió aprendrem tots els conceptes necessaris per ser capaços de crear, des de zero, una campanya amb els influenciadors (influencers) adequats. Veurem quins influenciadors existeixen i les diferents col·laboracions que podem establir amb ells.
més informació [+]
1 jul 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaTypeform és una aplicació en núvol molt popular que permet crear formularis i enquestes molt atractius per recollir i compartir informació fàcilment. En aquest taller aprendràs a fer servir aquesta plataforma, que ha revolucionat la manera de recopilar i compartir informació. Una nova generació d’enquestes i formularis en línia ja és aquí. més informació [+]
6 jul 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaWhatsApp és una gran eina per estar en contacte amb el nostre públic i arribar a més persones. Ens dona immediatesa i comoditat, i ofereix la possibilitat que el nostre públic objectiu pugui entrar en conversa directa amb nosaltres. Però cal fer-ho bé, si no, se'ns pot girar en contra. En aquesta formació t'explicarem com pots fer màrqueting a través de WhatsApp i obrir noves vies de comunicació directa. més informació [+]
8 jul 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaVols aprendre a crear continguts i presentacions molt visuals, interactives i multimèdia per comunicar-te amb el teu públic de manera impactant i efectiva? En aquest taller aprendràs a fer servir Genially, una eina en línia senzilla i gratuïta que et permetrà virtualitzar i crear continguts que enganxin el teu públic. més informació [+]
13 jul 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaEn aquesta sessió aprendrem què és el màrqueting per correu electrònic (e-mail marketing) i com podem utilitzar aquesta tècnica per mantenir les relacions amb els nostres clients, sigui amb correus electrònics puntuals, sigui amb un butlletí o una newsletter. més informació [+]
15 jul 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaVols aprendre a crear peces gràfiques de manera ràpida, senzilla i gratuïta amb Canva? En aquest taller t’ensenyarem a crear plantilles de marca, dossiers i altres materials per promocionar el teu negoci amb aquest programari en línia gratuït. més informació [+]
20 jul 10:00-12:00 EN LÍNIA tancadaAquesta formació té l’objectiu de facilitar a les empreses del sector cultural la creació d’una estratègia enfocada en els continguts audiovisuals i la iniciació en la producció de continguts que les ajudin a millorar els objectius plantejats. més informació [+]
22 jul 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaAquest és un taller pràctic de creació de butlletins i correus electrònics massius per als participants de la sessió de màrqueting per correu electrònic (e-mail marketing) i Mailchimp. més informació [+]
7 set 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaEn aquesta sessió s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic als cercadors (SEO) des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals. més informació [+]
9 set 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaEn aquesta primera part del taller pràctic de SEO desenvoluparem una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors, analitzarem la competència i farem anàlisi de paraules clau des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals i/o internacionals. més informació [+]
16 set 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaLa segona part del taller SEO la centrarem en l’anàlisi tècnic del web per descobrir punts de millora de SEO on page, intentant implementar-los in situ. Aplicarem l’estratègia de continguts amb tècniques de densitat i rellevància. Crearem un tauler de control de SEO i establirem com mantenir-lo al llarg del temps. més informació [+]
21 set 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaGoogle Analytics s’ha convertit en l’eina bàsica per a qualsevol microempresa o pime que vulgui mesurar els resultats de les seves accions a internet, especialment de les accions que tenen lloc a la seva pàgina web. Descobreix com mesurar les teves accions de màrqueting digital.
més informació [+]
23 set 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaComencem el taller amb la configuració inicial, per determinar que funciona correctament. Descobrirem els esdeveniments de base de GA 4.0, i explicarem com podem crear els nostres esdeveniments. Seguirem navegant per les opcions generals, visualitzant els informes amb les mètriques i dimensions més importants. més informació [+]
30 set 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaSeguim amb la configuració de segments de sistema, i amb la creació de segments personalitzats per poder comparar dades o analitzar-les per separat. Crearem l’anàlisi o els informes personalitzats en què podrem visualitzar la informació en funció de les nostres necessitats, i configurarem les audiències per fer remàrqueting. més informació [+]
5 oct 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaHi ha gent que pensa que aquesta eina publicitària només s’adreça a qui ven productes d’alt consum, però realment és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. més informació [+]
7 oct 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaDescobrirem els tipus de campanyes i la terminologia bàsica. Ens centrarem en la definició estratègica de les campanyes i planificarem què s’ha de promocionar, a qui, quan i on. Començarem a construir una campanya de recerca (search) efectiva i descobrirem les claus per administrar-la i optimitzar-la. més informació [+]
14 oct 10:00-13:00 EN LÍNIA tancadaSeguirem amb les campanyes de display, remàrqueting i vídeo, així com el punts clau de la resta de campanyes que ofereix Google Ads. Configurarem el seguiment de conversions de les campanyes i la integració amb Google Analytics. més informació [+]
2 nov 10:00-12:00 EN LÍNIA tancadaDurant aquesta sessió entendrem què és el brànding i què aporta a la nostra marca i la nostra estratègia. També definirem quins són els punts clau que hem de tenir en compte per gestionar-lo correctament i veurem com aplicar-lo al món digital. més informació [+]
16 nov 10:00-12:00 EN LÍNIA tancadaEn aquesta formació mirarem de donar resposta a una de les preguntes més habituals de professionals i empreses a l’hora de fer-se presents a internet: quina és la millor eina per fer un web, un blog o una botiga en línia? més informació [+]
23 nov 10:00-12:00 EN LÍNIA tancadaEn només uns segons, l’usuari decideix si navega per un web o en marxa. Naveguem de manera «intuïtiva», és a dir, «no llegim». Naveguem caminant pel carrer, sortint d’una reunió, drets al mig del carrer, a l’autobús... Una pàgina que triga a carregar o un enllaç que no ens porta enlloc són elements que ens poden fer perdre l’usuari. més informació [+]
30 nov 10:00-12:00 EN LÍNIA tancadaEn aquesta sessió farem una introducció a les pàgines d’aterratge (landing pages). Descobrirem què són, per a què serveixen, quins són els elements principals que les formen i quina estructura han de tenir, analitzant casos d’èxit i seguint bones pràctiques. més informació [+]