Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home

____________

 

 

____________

 

_____________________________________

_____________________________________

____________

 

 

 Web ICEC

_____________________________________

Convocatòries d'Europa Creativa MEDIA 


_______________________________

Per la promoció a l’estranger de projectes professionals

Activitats programades:

Entendre la gestió de drets de Propietat Intel·lectual de les entitats de gestió

09-03-2017
INSCRIPCIONS OBERTES. Els sectors cultural i artístic conviuen dia rere dia amb les entitats de gestió. S’hi conviu sense saber el perquè ni com funcionen.

Taller pràctic de Facebook i Twitter

15-03-2017
En aquesta sessió farem una petita introducció de l'estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions.

Google Adwords: campanyes per promocionar la nostra empresa (I)

17-03-2017
Alguns pensen que aquesta eina publicitària només és per als qui venen productes d’alt consum, però, en realitat, és una eina molt estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per fer publicitat en qualsevol país del món, heu de fer aquest taller.

Els serveis d'accessibilitat, les tecnologies i el seu finançament dels equipaments escènics i musicals i cinemes

22-03-2017
En aquest taller es donarà a conèixer els diferents serveis d’accessibilitat que es poden oferir en les arts escèniques com el bucle magnètic, l’audiodescripció, així com altres serveis i tecnologies. S’informarà i assessorar la implementació d’aquests serveis en els equipaments escènics i musicals i cinemes, i es mostrarà un exemple de finançament dels serveis i de les actuacions accessibles.

Finances bàsiques per a no financers I: el compte de resultats i el balanç

23-03-2017
Familiaritzar els assistents amb els conceptes econòmics i financers que afecten la seva activitat, tant si es tracta d'una societat com d'un autònom.

Google Adwords: campanyes per promocionar la nostra empresa (II)

24-03-2017
Google AdWords no només serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de cerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes, de les quals una empresa cultural en pot treure profit. En aquest curs d’AdWords (II), ens centrarem en les campanyes a la xarxa de Display (anuncis rich media), el remàrqueting i el vídeo (inclou la publicitat a YouTube).

Habilitats de comunicació. Com presentar amb èxit

30-03-2017
Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.

YouTube: taller de videomàrqueting

19-04-2017
Dins l'estratègia de comunicació en línia és fonamental que les empreses culturals sàpiguen com utilitzar YouTube i, en general, com fer videomàrqueting. En aquesta sessió analitzarem les bases del videomàrqueting i aprendrem totes les funcions tant d'edició com de promoció que ens ofereix YouTube.

L'atenció a les persones amb discapacitat i necessitats especials en els equipaments escènics i musicals i cinemes

27-04-2017
En aquest taller veurem com afavorir una atenció de qualitat a les persones amb diversitat funcional usuàries dels equipaments escènics i musicals. Dotar als professionals que realitzen l’atenció directa d’eines personals que millorin la qualitat i el benestar de les persones amb diversitat funcional.Treballar casos i exemples concrets d’equipaments escènics i musicals adequats als criteris de diversitat i d’accessibilitat. Oferir competències concretes pel disseny i la gestió de mesures d’accessibilitat i/o per a l’atenció directa de persones amb discapacitat.

Posicionament orgànic als cercadors (SEO)

27-04-2017
Establirem les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO en els cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol dur a terme accions locals o internacionals.

Curs bàsic d’accessibilitat per a espais d’arts visuals

08-05-2017
Curs amb la finalitat de formar a les persones programadores i tècniques dels espais d’arts visuals en accessibilitat d’acord amb la Llei 13/2014, de 30 d’octubre,d’accessibilitat, que té per objecte establir les condicions d’accessibilitat necessàries perquè els espais d’ús públic, els edificis, els mitjans de transport, els productes, els serveis i els processos de comunicació garanteixin l’autonomia, la igualtat d’oportunitats i la no discriminació de les persones amb discapacitat o amb altres dificultats d’interacció amb l’entorn.

Eines per al community manager

10-05-2017
Twitter ha esdevingut una eina imprescindible tant per a la comunicació corporativa com per a l’ús personal. La xarxa social més immediata i ràpida és utilitzada diàriament per milions de persones i d’empreses com a font d’informació i com a via de promoció dels seus productes i serveis.

Habilitats de comunicació: comunicació en la negociació

11-05-2017
L'objectiu d'aquest taller és conèixer els diferents estils d’interlocutors que podem tenir i les estratègies per connectar-hi. Aprendre a negociar amb eficàcia en diferents situacions

Si la teva marca té històries, té futur (storytelling)

18-05-2017
Amb el taller de relat de marca (storytelling), el participant tindrà un nou enfocament per definir la seva estratègia de comunicació i aconseguir connectar amb un usuari que busca viure experiències emocionants per compartir

Com hauria de ser el lloc web d'una empresa cultural

26-05-2017
En aquesta sessió veurem com hauria de ser un lloc web tant en l’àmbit tècnic com en el del màrqueting. Aprofundirem en la part de creació dels continguts i com podem crear pàgines d’aterratge per convertir el màxim de les visites que hem portat al lloc web des de les campanyes publicitàries.

Primavera Pro 2017

31-05-2017, 04-06-2017
El Departament de Cultura, a través de l'SDE i de l'Àrea de mercats del ICEC, reprèn la seva col·laboració amb el festival Primavera Sound, i en concret amb el PrimaveraPro 2017.

Taller d’iniciació a Instagram

07-06-2017
Voleu saber com funciona una xarxa social que ja té 500 milions d’usuaris al món i en voleu conèixer tots els detalls? En aquest taller descobrireu com podeu treure profit de la xarxa de moda en el vostre dia a dia i com us hi heu de moure per donar visibilitat al vostre projecte.

L’accessibilitat en la comunicació dels espais escènics i musicals i cinemes

12-06-2017
El Disseny per a Tothom i la comunicació accessible són determinants a l'hora d'ajustar la nostra oferta a les necessitats reals d'un mercat en canvi i són factors estratègics per al desenvolupament de nous públics i la competitivitat de les nostres organitzacions.

Taller d'e-mail màrqueting

30-06-2017
En aquesta sessió veurem com funciona MailChimp, una de les eines més utilitzades a escala mundial, tot i que podreu aplicar els coneixements adquirits a qualsevol altra eina d’enviament de correus electrònics

Taller de Spotify

12-07-2017
Spotify no és tan sols una aplicació per reproduir música. És també una eina de primer ordre per crear continguts audiovisuals que ajudin a construir una imatge de marca a internet. Cada vegada hi ha més empreses (no necessàriament ràdios, televisions o discogràfiques) que hi aposten per connectar amb perfils d'usuaris concrets. A més, Spotify proporciona continguts frescos i de qualitat per difondre a xarxes socials, fomentar l’engagement i arribar a més públic.

El web 3.0. La internet mòbil

14-07-2017
En aquesta sessió veurem per què és tan important que el nostre lloc web es vegi correctament des d’un dispositiu mòbil i veurem les diferents opcions de què disposem (web responsiu, web mòbil, aplicació web i aplicació). Així mateix, analitzarem les diferents maneres de dur a terme promocions per mitjà del mòbil i ens centrarem en l’ús del WhatsApp com a eina de comunicació entre les empreses i el seu públic en l’era del web 3.0.

Taller de Periscope

13-09-2017
Periscope, l’aplicació de retransmissió de vídeos en directe, està vivint un autèntic boom a les xarxes socials i ha mostrat un potencial gairebé il·limitat. Esportistes, actors i actrius, mitjans de comunicació i testimonis d’esdeveniments excepcionals el fan servir. Però quin ús se’n pot fer a l’empresa? Per a què pot servir a un emprenedor? Com ens pot ajudar a donar-nos més visibilitat? Aquest curs s’endinsarà en aquests aspectes i mostrarà de quina manera podem fer servir Periscope com a eina de màrqueting 3.0.

Habilitats de comunicació: comunicació en la negociació

14-09-2017
L'objectiu d'aquest taller és conèixer els diferents estils d’interlocutors que podem tenir i les estratègies per connectar-hi. Aprendre a negociar amb eficàcia en diferents situacions.

Finances bàsiques per a no financers I: el compte de resultats i el balanç

21-09-2017
Familiaritzar els assistents amb els conceptes econòmics i financers que afecten la seva activitat, tant si es tracta d'una societat com d'un autònom.

Analítica Web

22-09-2017
En aquest seminari s'explicarà, com podem extreure el màxim profit d’aquesta eina, des de la configuració inicial, entendre i aprendre les mètriques més importants, fins crear un propi panell de control personalitzat.

Habilitats de comunicació. Com presentar amb èxit

26-10-2017
Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.

[VEURE TOTA L'AGENDA]
________________
 
__________________________________
L'SDE col·labora amb el CCCB al 
K7 - Bookcamp 2017!  
 
 
_________________________________
L'SDE us ofereix preus reduïts al:
_________________________________

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?