En aquesta formació, explorarem els avantatges d’utilitzar la IA en la comunicació de projectes. Descobrirem les oportunitats que ofereix la integració d’aquesta tecnologia per crear estratègies d’interacció amb una audiència. Revisarem les eines disponibles per millorar el màrqueting digital d’una empresa i implementarem eines per automatitzar tasques i optimitzar processos. Aprendrem a utilitzar la IA en el disseny, la implementació i l’avaluació d’una campanya de comunicació. També aprendrem a integrar la intel·ligència artificial en la gestió de xarxes socials. Crearem contingut personalitzat, optimitzarem el calendari de publicació i mesurarem les actuacions a les xarxes socials amb IA.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Creació de contingut personalitzat amb IA.
Optimització del calendari amb IA.
Mesurament del rendiment de la presència a les xarxes socials amb IA.
Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Andrea García
Professora de tecnologia i creativitat. Viu a Barcelona i treballa com a formadora freelance impartint formació relacionada amb la cultura digital en graus i programes universitaris.
També fa classe en institucions públiques, associacions professionals i empreses privades. Des del 2007, fa classe al Cibernàrium, de Barcelona Activa. En la seva trajectòria professional, també destaquen la codirecció de la revista d’art i noves tecnologies A Mínima, el disseny de projectes editorials i una àmplia experiència en comunicació digital. |
|