Et donem la benvinguda al curs en línia “Internet update”, una oportunitat única per als professionals del màrqueting que busquen mantenir-se al dia amb els darrers canvis en el món digital. Aquest curs et guiarà a través de temes crucials, com ara el disseny web adaptatiu, la intel·ligència artificial, les actualitzacions de SEO i la publicitat en evolució.
Descobriràs les últimes tendències en disseny web per garantir una experiència d’usuari optimitzada. Exploraràs la implementació de la intel·ligència artificial per millorar la personalització i la interacció en línia. Així mateix, aprofundiràs en les estratègies SEO actuals per mantenir una visibilitat òptima als motors de cerca.
Abordarem el repte d’un món sense cookies. Analitzarem les actualitzacions de Google Analytics i el configurarem junts. També veurem com optimitzar les teves campanyes publicitàries davant els canvis emergents.
Amb un enfocament en les xarxes socials, explorarem com ajustar la teva estratègia per connectar amb l’audiència de manera efectiva. Finalment, tocarem altres temes rellevants, com ara tecnologies emergents i estratègies de contingut innovadores.
Uneix-te a nosaltres per mantenir-te a l’avantguarda del màrqueting digital i esdevenir líder en aquesta nova era digital. Amb aquest curs, transforma els canvis en oportunitats per al teu creixement professional.
OBJECTIUS
Actualitzar els coneixements en màrqueting digital de les persones responsables d’aquesta àrea en les empreses i les organitzacions culturals i creatives.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | Quadrant Alfa, SL
Especialista en Negocis Digitals (eBusiness), professora de eBusiness i Digital Analytics a La Salle – URL i Directora de Quadrant Alfa, S.L. empresa de consultoria especialitzada en digitalització de negocis. També ha estat sòcia fundadora i Directora General de l’empresa Comercio Digital, S.A. que engloba entre altres, SoloStocks.com el major mercat B2B d’Espanya i que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet com GEAIPC (una consultora en Marketing Digital), ALT64 (l’empresa que importa a Espanya els Eyetrackers [monitors d’ordinador que funcionen amb la mirada]), entre altres. Actualment està realitzant el seu Doctorat en “Business Model Adaptation” a La Salle - URL i participa activament en les activitats del grup de recerca de l’Innova Institute d’aquesta institució, dedicat a investigar com els canvis en la tecnologia afecten els models de negoci de les empreses.
|