Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Introducció a Google Ads

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Introducció a Google Ads

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Introducció a Google Ads

18 oct 2022 10:00-12:30   EN LÍNIA

Com una empresa cultural pot utilitzar Google Ads per promocionar els seus productes, serveis i esdeveniments

 

Definirem quin profit pot treure una empresa del sector cultural de fer campanyes publicitàries a Google Ads. Descobrirem els diferents tipus de campanyes, el seu funcionament general i la terminologia bàsica.

 

Ens centrarem en la definició estratègica de campanyes (com es crea un brífing de campanya) i determinarem què promocionarem, a qui, quan i on. Explicarem, en general, les claus principals de les campanyes de cerca, display, vídeo, discovery, local i shopping, així com les seves variants, com les campanyes de remàrqueting.

 

Recordeu que aquest seminari és d’introducció i està orientat a usuaris que no coneixen Google Ads o el fan servir a nivell bàsic.

 

 

CONTINGUTS

 

  • Introducció al SEM/SEA (search engine marketing / search engine advertising). El concepte de la subhasta, terminologia bàsica i estructura de les campanyes de Google Ads.
  • Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya. Segmentació, objectius i definició de les estratègies. El brífing de campanya.
  • Definició i característiques principals dels diferents tipus de campanyes; cerca, display, vídeo, local, discovery, shopping i remàrqueting. Aspectes destacats que cal tenir en compte a l’hora de crear campanyes.
  • Les claus per administrar i gestionar una campanya. Generació i interpretació d’informes de rendiment per arribar a conèixer el ROI.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

FORMADOR

 

 

 

 

Víctor de Francisco | Reexporta

 

Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat en management internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT).

És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital internacional, en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) i l’Escola de Comerç Internacional (ESCI-UPF).

Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya a impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007, AdWords Seminar Leader), i és professional autoritzat des del 2005.

Actualment és codirector del màster en Administració de Negocis Digitals (e-business & e-commerce) de la Universitat de Barcelona (UB).

En el món empresarial, és el director de Reexporta, agència de digital performance marketing que des del 2004 duu a terme accions a internet arreu del món. Imparteix més de 50 sessions formatives a l’any.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?