Com una empresa cultural pot utilitzar Google Ads per promocionar els seus productes, serveis i esdeveniments
Definirem quin profit pot treure una empresa del sector cultural de fer campanyes publicitàries a Google Ads. Descobrirem els diferents tipus de campanyes, el seu funcionament general i la terminologia bàsica.
Ens centrarem en la definició estratègica de campanyes (com es crea un brífing de campanya) i determinarem què promocionarem, a qui, quan i on. Explicarem, en general, les claus principals de les campanyes de cerca, display, vídeo, discovery, local i shopping, així com les seves variants, com les campanyes de remàrqueting.
Recordeu que aquest seminari és d’introducció i està orientat a usuaris que no coneixen Google Ads o el fan servir a nivell bàsic.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADOR
|
Víctor de Francisco | Reexporta
Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat en management internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital internacional, en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) i l’Escola de Comerç Internacional (ESCI-UPF). Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya a impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007, AdWords Seminar Leader), i és professional autoritzat des del 2005. Actualment és codirector del màster en Administració de Negocis Digitals (e-business & e-commerce) de la Universitat de Barcelona (UB). En el món empresarial, és el director de Reexporta, agència de digital performance marketing que des del 2004 duu a terme accions a internet arreu del món. Imparteix més de 50 sessions formatives a l’any.
|