Com podem utilitzar el nou Google Analytics (GA 4.0.) per millorar el ROI del nostre web
Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari explicarem com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.
Aquest 2022 ja fem servir la nova versió de Google Analytics: GA4. Treballarem amb la versió 4.0 i explicarem també com poden migrar els qui actualment fan servir la versió Universal.
Recordeu que aquest seminari web és d’introducció i està orientat a usuaris que fan servir Analytics a nivell bàsic.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADOR
|
Víctor de Francisco | Reexporta
Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat en management internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital internacional, en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) i l’Escola de Comerç Internacional (ESCI-UPF). Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya a impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007, AdWords Seminar Leader), i és professional autoritzat des del 2005. Actualment és codirector del màster en Administració de Negocis Digitals (e-business & e-commerce) de la Universitat de Barcelona (UB). En el món empresarial, és el director de Reexporta, agència de digital performance marketing que des del 2004 duu a terme accions a internet arreu del món. Imparteix més de 50 sessions formatives a l’any.
|