Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Introducció a l'analítica web
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
SESSIÓ:

Introducció a l'analítica web

11 oct 10:00-12:30   EN LÍNIA   tancada

Com podem utilitzar el nou Google Analytics (GA 4.0.) per millorar el ROI del nostre web

 

Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari explicarem com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.

 

Aquest 2022 ja fem servir la nova versió de Google Analytics: GA4. Treballarem amb la versió 4.0 i explicarem també com poden migrar els qui actualment fan servir la versió Universal.

 

Recordeu que aquest seminari web és d’introducció i està orientat a usuaris que fan servir Analytics a nivell bàsic.

 

OBERTURA D'INSCRIPCIONS:  28/09 a les 10.00 h

 

CONTINGUTS

 

  • Configuració inicial. Punts necessaris del funcionament tècnic d’Analytics 4.0 al nostre web. Alta, inserció del codi, definició, organització i de la propietat. Definició del concepte d’esdeveniment (event) com a base del funcionament del nou 4.0.
  • Conceptes bàsics de les dimensions i les mètriques. Navegació per les opcions generals. Repàs i característiques principals del cicle de vida, l’usuari i els esdeveniments.
  • Informes personalitzats. Com es defineixen i es configuren a mida informes bàsics d’analítiques.
  • Introducció als segments i configuració d’objectius. Ajuda i recursos addicionals.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

FORMADOR

 

 

 

 

Víctor de Francisco | Reexporta

 

Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat en management internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT).

És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital internacional, en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) i l’Escola de Comerç Internacional (ESCI-UPF).

Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya a impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007, AdWords Seminar Leader), i és professional autoritzat des del 2005.

Actualment és codirector del màster en Administració de Negocis Digitals (e-business & e-commerce) de la Universitat de Barcelona (UB).

En el món empresarial, és el director de Reexporta, agència de digital performance marketing que des del 2004 duu a terme accions a internet arreu del món. Imparteix més de 50 sessions formatives a l’any.

SESSIÓ

Introducció a l'analítica web


Google Analytics s’ha convertit en l’eina bàsica per a qualsevol microempresa o pime que vulgui mesurar els resultats de les seves accions a internet, especialment de les accions que tenen lloc a la seva pàgina web. Descobreix com mesurar les teves accions de màrqueting digital.

HORARI

11-10-2022. 10:00h-12:30 hores

ESPAI

EN LÍNIA

AFORAMENT

100 places

Procés d'inscripció pendent d'obertura.


Les inscripcions s'obriran el dia 28/09/2022 a les 10:00h



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?