Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Introducció al posicionament orgànic als cercadors (SEO)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Introducció al posicionament orgànic seo

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Introducció al posicionament orgànic als cercadors (SEO)

4 oct 2022 10:00-12:30   EN LÍNIA

 

Aprèn les tècniques que fan servir els professionals del SEO

 

L’optimització web als cercadors o posicionament orgànic (de l’anglès SEO, search engine optimization) és un conjunt d’accions orientades a millorar la posició del teu web a la llista de resultats de Google, Baidú, Yandex o altres cercadors d’internet.

Molta gent pensa que el SEO és posar paraules clau als títols del web, disposar d’URL amigables amb paraules clau o establir un contingut enriquit per als cercadors i també per als usuaris, etc. I és cert, però aquestes són tres variables de més de 200. La tècnica del SEO consisteix a complir tantes variables com puguem, dins dels nostres recursos tècnics, humans i financers.

Per explicar aquestes variables, utilitzem una metodologia en tres passos, ideal perquè microempreses i pimes del sector cultural entenguin el SEO, i puguin complir el màxim de criteris d’una manera realista.

 

 

CONTINGUTS

 

  • Passos necessaris per arribar a posicionar-se; les aranyes (spiders) i la indexació. Punts bàsics conceptuals i tecnològics, així com les eines d’indexació bàsiques que ajuden en aquesta tasca.
  • La importància de la rellevància dels continguts: la densitat i la prominència. Com cal redactar continguts pensant en el SEO. Aplicació de l’estratègia de paraules clau per idiomes i països i els nuclis semàntics.
  • L’autoritat i els rànquings: entendre el funcionament dels algoritmes dels cercadors i què els diferencia.
  • Com es pot mantenir el SEO local o internacional al llarg del temps. Planificació i metodologia.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

FORMADOR

 

 

 

 

Víctor de Francisco | Reexporta

 

Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat en management internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT).

És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital internacional, en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) i l’Escola de Comerç Internacional (ESCI-UPF).

Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya a impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007, AdWords Seminar Leader), i és professional autoritzat des del 2005.

Actualment és codirector del màster en Administració de Negocis Digitals (e-business & e-commerce) de la Universitat de Barcelona (UB).

En el món empresarial, és el director de Reexporta, agència de digital performance marketing que des del 2004 duu a terme accions a internet arreu del món. Imparteix més de 50 sessions formatives a l’any.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?