Aprèn les tècniques que fan servir els professionals del SEO
L’optimització web als cercadors o posicionament orgànic (de l’anglès SEO, search engine optimization) és un conjunt d’accions orientades a millorar la posició del teu web a la llista de resultats de Google, Baidú, Yandex o altres cercadors d’internet.
Molta gent pensa que el SEO és posar paraules clau als títols del web, disposar d’URL amigables amb paraules clau o establir un contingut enriquit per als cercadors i també per als usuaris, etc. I és cert, però aquestes són tres variables de més de 200. La tècnica del SEO consisteix a complir tantes variables com puguem, dins dels nostres recursos tècnics, humans i financers.
Per explicar aquestes variables, utilitzem una metodologia en tres passos, ideal perquè microempreses i pimes del sector cultural entenguin el SEO, i puguin complir el màxim de criteris d’una manera realista.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADOR
|
Víctor de Francisco | Reexporta
Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat en management internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital internacional, en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) i l’Escola de Comerç Internacional (ESCI-UPF). Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya a impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007, AdWords Seminar Leader), i és professional autoritzat des del 2005. Actualment és codirector del màster en Administració de Negocis Digitals (e-business & e-commerce) de la Universitat de Barcelona (UB). En el món empresarial, és el director de Reexporta, agència de digital performance marketing que des del 2004 duu a terme accions a internet arreu del món. Imparteix més de 50 sessions formatives a l’any.
|
![]() |