Aquesta sessió pretén ser una eina d’aproximació per a tothom que vulgui aprendre a estructurar de manera òptima una pàgina d’aterratge i aconseguir millorar la taxa de conversió.
Comprendrem què és una pàgina d’aterratge, per a què serveix, quins són els beneficis de tenir-la i quins elements són imprescindibles perquè funcioni correctament. També veurem com ha de ser la seva estructura ideal i quines són les bones pràctiques que s’han de seguir i els errors que cal evitar per aconseguir pàgines d’aterratge que funcionin.
Un cop hagin quedat clars tots els conceptes, farem un repàs de les eines digitals principals que es poden utilitzar per crear pàgines d’aterratge, tant gratuïtes com de pagament, i acabarem el curs presentant diferents casos d’èxit per analitzar què fa que una pàgina d’aterratge funcioni o no.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADOR
|
Daniel Bautista | Oink My God
Gestor de comptes i clients a l’agència de màrqueting digital i comunicació Oink My God. Formador i consultor en diferents àrees de màrqueting digital. Té àmplia experiència en clients multidisciplinaris i en processos estratègics per a empreses de diferents formats. En l’àmbit acadèmic, disposa de la titulació de Relacions Públiques i Màrqueting de la Universitat de Gal·les, i d’un postgrau de Direcció i Administració d’Empreses. Ha treballat per a clients del sector públic i privat, entre els quals hi ha diversos ajuntaments o empreses com Unilever, Swarovski, Clarks, Alcon, Fira de Barcelona o Gullón. |