Optimitza les col·laboracions amb els influencers adequats
Aquesta sessió posa el focus a entendre què és el màrqueting d’influenciadors i com utilitzar aquesta tècnica com a eina clau en l’estratègia global de màrqueting digital. Es pretén mostrar com gestionar campanyes amb influenciadors i fer créixer la dimensió de la nostra marca en l’àmbit digital.
El temari es divideix en cinc blocs diferents que pretenen:
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Irene García | Oink My God
La Irene García és sòcia cofundadora d’Oink My God, agència de màrqueting digital de Barcelona, i redactora d’un dels blogs de màrqueting digital de parla hispànica més coneguts. Té una extensa trajectòria professional en el món digital, àmbit en el qual treballa des de fa més de vuit anys. Experta en publicitat digital i creació de continguts, ha creat estratègies de màrqueting digital per a grans clients, nacionals i internacionals, i s’ha convertit en una de les veus més expertes del sector. És també formadora de màrqueting digital. Ha format centenars d’alumnes de manera presencial i digital, i ha intervingut en conferències sobre màrqueting digital d’arreu del país.
|