20-11-2020 / Màrqueting i comunicació / Itineraris SDE: REPETIM LA SESSIÓ DEL 23 d'octubre! Les xarxes socials són una de les principals eines de màrqueting de les empreses. Els propietaris de les xarxes socials també són conscients d’aquest fet i han anat modificant els algoritmes que ordenen els missatges que les empreses publiquen per perjudicar-ne la difusió natural a favor de la difusió publicitària. Així doncs, conèixer com funciona la publicitat en aquestes eines és una necessitat real si volem que els nostres missatges tinguin la repercussió desitjada.
[+] 02-11-2020, 03-11-2020, 04-11-2020, 05-11-2020, 06-11-2020 / Màrqueting i comunicació / Jornada: L’impacte de la COVID-19 ha comportat un canvi radical en la manera de crear cultura, produir-la, difondre-la i consumir-la. S’obren molts interrogants sobre quina ha de ser la relació, la comunicació i la interacció entre els professionals de la cultura i els públics habituals i els nous públics als quals volen arribar.
[+] 27-07-2020, 28-07-2020 / Màrqueting i comunicació / Sessió: Eines i recursos per millorar les presentacions de les propostes musicals en un entorn digital no presencial
[+] 13-07-2020, 14-07-2020 / Màrqueting i comunicació / Sessió: Eines i recursos per millorar les presentacions de les propostes artístiques de les arts escèniques en un entorn digital no presencial
[+] 12-05-2020 / Màrqueting i comunicació / Sessió: REPETIM LA SESSIÓ DEL DIA 07/5/20! Què ha canviat en la nostra manera de comunicar-nos? Com ens podem adaptar a aquesta nova normalitat?
[+] 07-05-2020 / Màrqueting i comunicació / Sessió: Què ha canviat en la nostra manera de comunicar-nos? Com ens podem adaptar a aquesta nova normalitat?
[+] 10-03-2020 / Màrqueting i comunicació / Taller: Posa't a prova amb una presentació real. Entrenament en condicions reals i assessorament personalitzat per donar recomanacions concretes per a cada participant.
[+]