L'ICEC, mitjançant l'SDE, amb la col·laboració de l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (APdC) i l’Associació de Companyies Professionals de Dansa de Catalunya (ACPDC) organitza un mòdul formatiu de professionalització del sector de la dansa i les arts del moviment, que s'emmarca dins el II Pla d’impuls de la dansa de Catalunya 2023-2026.
El programa, que inclou 6 formacions entre els mesos d’abril i juny, s’inscriu en el Programa de suport a la formació, una de les 9 mesures del pla d’impuls per facilitar el desenvolupament i capacitació dels professionals de la dansa.
Comunicació digital en l'àmbit cultural: estratègies i eines
|
La sessió ofereix una immersió completa en el desenvolupament d’un pla estratègic. Aquest pla està dissenyat per permetre focalitzar els esforços de manera eficient i efectiva. Mitjançant l’anàlisi detallada dels objectius, el públic objectiu i la competència, els i les participants aprendran a crear un pla d’acció definit que s’alineï amb els seus objectius.
El pla estratègic es fonamenta principalment en l’ús intel·ligent dels continguts del lloc web de la companyia, grup o projecte de dansa i de les seves plataformes a les xarxes socials. El curs aborda en profunditat les tècniques per generar i optimitzar continguts de qualitat que captin l’atenció del públic i n’impulsin la participació. A més, s’exploraran les estratègies més eficaces per a les xarxes socials, incloent-hi la segmentació del públic, la gestió de la comunitat i la publicitat digital. Els i les participants aprendran a mesurar i avaluar el rendiment de les seves campanyes de màrqueting digital per ajustar-les i millorar-ne els resultats.
En resum, aquest curs proporciona als i les participants les eines i el coneixement necessaris per crear i executar un pla d’acció de màrqueting digital que els permeti assolir els seus objectius de manera efectiva i eficient en un entorn digital en constant evolució.
PROGRAMA
1. Estratègia integrada i marcs de treball.
2. La metodologia SOSTAC.
3. El viatge del client, la segmentació i la “creació de persones”.
4. Les quatre estratègies per créixer en la facturació en línia.
5. Tècniques per atraure visites a un lloc web.
6. Tècniques per convertir les visites.
7. Creació de continguts per a un lloc web.
8. Creació d’un pla d’acció en línia de l’empresa.
Formadora
Monserrat Peñarroya Graduada en Turisme, té un postgrau en Comerç Exterior i Màrqueting Internaciona l iunmàster en Societat de la Informació.A més, és doctora en Gestió d’Empreses i especialista en negocis digitals (e-business).La seva recerca se centra a analitzar com les empreses canvien els seus models de negoci a mesura que el mercat canvia i es digitalitza. És professora d’e-Business i Anàlisi Digital a La Salle–Universitat Ramon Llull i directora de Quadrant Alfa, empresa de consultoria especialitzada en digitalització de negocis.Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, CEO de Notícias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet, com GEAIPC i ALT64, entre d’altres. Des de fa més de quinze anys, col·labora amb l’Organització Mundial de Turisme de les Nacions Unides (UNWTO) facilitant la creació dels plans estratègics digitals de les empreses turístiques de països i regions on cal ajudar a fixar la població. També col·labora amb UNWTO Academy oferint formació en competències digitals i en digitalització de negocis als països associats a l’esmentada organització.És autora de la Guía para crear tu plande acción online, Guia d eComerç Electrònic ,Màrqueting electrònic per al turisme cultural i coautora de Com ser els primers a Google sense pagar i del MOOC SEO–Posicionamenten Cercadors. |
Un projecte de
Amb la col·laboració de |
||