Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Mòdul de professionalització de la dansa i les arts del moviment | Comunicació digital en l’àmbit cultural: estratègies i eines

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Montserrat Peñarroya

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
GESTIÓ EMPRESARIAL

SESSIÓ

Mòdul de professionalització de la dansa i les arts del moviment | Comunicació digital en l’àmbit cultural: estratègies i eines

14 jun 2024 10:00-12:30   EN LINIA

L'ICEC, mitjançant l'SDE, amb la col·laboració de l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (APdC) i l’Associació de Companyies Professionals de Dansa de Catalunya (ACPDC) organitza un mòdul formatiu de professionalització del sector de la dansa i les arts del moviment, que s'emmarca dins el II Pla d’impuls de la dansa de Catalunya 2023-2026.

 

 

El programa, que inclou 6 formacions entre els mesos d’abril i juny, s’inscriu en el Programa de suport a la formació, una de les 9 mesures del pla d’impuls per facilitar el desenvolupament i capacitació dels professionals de la dansa.

 

 

  • 3 de maig | Pressupost de producció, finançament i sinergies en projectes de dansa (Marta Riera Pi)
  • 17 de maig | Introducció a la distribució de projectes de dansa: estratègies i mercats (Iva Horvat)
  • 31 de maig | Estratègies de comunicació per a professionals de la dansa: l'art de fer-se visible i donar-se a conèixer (Judit Cabana i Laura Rigal)
  • 14 de juny | Comunicació digital en l’àmbit cultural: estratègies i eines (Montserrat Peñarroya)
  • 28 de juny |  Intel·ligència Artificial en la gestió i comunicació de projectes culturals (Andrea Garcia)
  • 5 de juliol | Contractació laboral en el sector de la dansa (Andrea Leunda)

 

 

 

 

Comunicació digital en l'àmbit cultural: estratègies i eines

 

 

La sessió ofereix una immersió completa en el desenvolupament d’un pla estratègic. Aquest pla està dissenyat per permetre focalitzar els esforços de manera eficient i efectiva. Mitjançant l’anàlisi detallada dels objectius, el públic objectiu i la competència, els i les participants aprendran a crear un pla d’acció definit que s’alineï amb els seus objectius.
El pla estratègic es fonamenta principalment en l’ús intel·ligent dels continguts del lloc web de la companyia, grup o projecte de dansa i de les seves plataformes a les xarxes socials. El curs aborda en profunditat les tècniques per generar i optimitzar continguts de qualitat que captin l’atenció del públic i n’impulsin la participació. A més, s’exploraran les estratègies més eficaces per a les xarxes socials, incloent-hi la segmentació del públic, la gestió de la comunitat i la publicitat digital. Els i les participants aprendran a mesurar i avaluar el rendiment de les seves campanyes de màrqueting digital per ajustar-les i millorar-ne els resultats.
En resum, aquest curs proporciona als i les participants les eines i el coneixement necessaris per crear i executar un pla d’acció de màrqueting digital que els permeti assolir els seus objectius de manera efectiva i eficient en un entorn digital en constant evolució.

 

PROGRAMA

 

1. Estratègia integrada i marcs de treball.
2. La metodologia SOSTAC.
3. El viatge del client, la segmentació i la “creació de persones”.
4. Les quatre estratègies per créixer en la facturació en línia.
5. Tècniques per atraure visites a un lloc web.
6. Tècniques per convertir les visites.
7. Creació de continguts per a un lloc web.
8. Creació d’un pla d’acció en línia de l’empresa.

 

 

REQUISITS MÍNIMS: disposar d’un ordinador connectat a internet.
 
 

Formadora

  Monserrat Peñarroya

Graduada en Turisme, té un postgrau en Comerç Exterior i Màrqueting Internaciona l iunmàster en Societat de la Informació.A més, és doctora en Gestió d’Empreses i especialista en negocis digitals (e-business).La seva recerca se centra a analitzar com les empreses canvien els seus models de negoci a mesura que el mercat canvia i es digitalitza. És professora d’e-Business i Anàlisi Digital a La Salle–Universitat Ramon Llull i directora de Quadrant Alfa, empresa de consultoria especialitzada en digitalització de negocis.Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, CEO de Notícias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet, com GEAIPC i  ALT64, entre d’altres. 

Des de fa més de quinze anys, col·labora amb l’Organització Mundial de Turisme de les Nacions Unides (UNWTO) facilitant la creació dels plans estratègics digitals de les empreses turístiques de països i regions on cal ajudar a fixar la població. També col·labora amb UNWTO Academy oferint formació en competències digitals i en digitalització de negocis als països associats a l’esmentada organització.És autora de la Guía para crear tu plande acción onlineGuia d eComerç Electrònic ,Màrqueting electrònic per al turisme cultural i coautora de Com ser els primers a Google sense pagar i del MOOC SEO–Posicionamenten Cercadors.

 

 

Un projecte de

 

 

Amb la col·laboració de

 

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?