En aquesta sessió veurem com crear el pla estratègic de comunicació en línia de la nostra empresa. Per aconseguir-ho, utilitzarem la metodologia SOSTAC, nom que correspon a les inicials de situation, objectives, strategy, tactics, action i control. Així doncs, la sessió es dividirà en sis parts, en què es veurà com fer una anàlisi de situació i de competidors, com fixar uns objectius i crear un embut de vendes, quines estratègies hauríem de definir abans de començar les accions, quines són les tàctiques en línia principals, com es crea un pla d’acció i quines accions hauria d’incloure, i, finalment, com controlar que el pla s’executa correctament.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 17/02 a les 10.00 h
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa
Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris. |