En aquesta formació s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors, des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals i/o internacionals.
Programa:
* Es recomana llegir la següent guia abans del curs:
Per treballar la tècnica és millor ordinador que no tableta o mòbil.
*El dimecres dia 13, les persones inscrites rebran les instruccions per accedir a la formació online
Obertura d'inscripcions dimecres 13/05 a les 10h
FORMADOR
|
Víctor de Francisco @victordf
Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat de Management Internacional; màster en Finances, i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats. És professor a la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU i l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI-UPF), on imparteix l’assignatura de Màrqueting Digital. Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya per impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007 - AdWords Seminar Leader) i és professional autoritzat des del 2005. Actualment és el director del màster en Administració de Negocis a Internet de la UB i del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF. Pel que fa a l’àmbit empresarial, és el director de Reexporta, consultoria estratègica d’internet que fa accions a internet a tot el món des del 2004. |