Les Stories són imprescindibles en la nostra estratègia a Instagram. Són claus per a crear comunitat i fidelitzar clientela. En aquesta formació donarem les eines per crear una estratègia comunicativa per les stories. Veurem quins continguts publicar i com adaptar-los a la situació que estem vivint. Donarem trucs per crear stories atractives, aprendrem totes les possibilitats creatives que ens ofereix l’eina i descobrirem com les stories ens poden ajudar a crear vincles amb el nostre públic i fidelitzar-lo.
Continguts
Objectius
Sessió dirigida a totes persones professionals, empreses i institucions interessades en màrqueting i comunicació.
FORMADORA
|
Mònica Urrútia | MAJASCA
Experta en comunicació, xarxes socials i fotografia. Dinamitzadora de comunitats i creació d’estratègies digitals. Ha estat formadora a la Direcció General de Comunicació del Govern de la Generalitat. Formadora al Cibernàrium i en diversos programes de Barcelona Activa com ara Obert al Futur, orientat al petit comerç. Imparteix cursos en diversos ajuntaments i col·labora amb pimes en la creació de plans de comunicació en xarxes socials i formacions personalitzades a l’empresa. |