Des de l’inici del confinament, les xarxes socials són la plataforma on tothom hi està publicant els seus missatges. Facebook, Instagram i Twitter estan esdevenint una eina imprescindible per fer arribar els nostres missatges a un públic al que no podem accedir de manera presencial. Però, aquests missatges, estan aconseguint els seus objectius? Estan aprofitant totes les possibilitats comunicatives de cada xarxa? En aquest curs t’explicarem com fer arribar els teus missatges de manera òptima al teu públic, què has de tenir en compte a l’hora d’escriure i repassarem tot allò que cal fer i, sobretot, el que no s’ha de fer quan comuniquem en aquestes xarxes socials.
Objectius
Programa
- Llenguatge: trucs, consells, errors comuns
- Etiquetar, hashtags, mencions...
- Inclusió d’enllaços
- Elements multimèdia
- Llenguatge
- El hashtag, el rei d’Instagram
- La imatge és el llenguatge
- Instagram stories: una nova eina dins Instagram
- Llenguatge: trucs, consells, errors comuns
- Retuits, etiquetes, mencions, fils...
- Elements multimèdia
Dirigit a totes aquelles persones professionals, empreses, institucions, etc., que comuniquen a les xarxes socials i volen optimitzar els seus missatges per arribar millor al seu públic.
FORMADORA
|
Sílvia Llombart | MAJASCA
Periodista especialitzada en internet des del 1997. Actualment treballa com a professora associada a la Universitat Pompeu Fabra. També imparteix classes de comunicació digital al Col·legi de Periodistes, al Col·legi de Bibliotecaris-Documentalistes, a Barcelona Activa, a diferents departaments de la Generalitat de Catalunya i en altres institucions, mitjans de comunicació i empreses. Paral·lelament, fa tasques de consultoria i assessoria en comunicació. |