Endinsa’t en aquesta eina i obre una nova porta de comunicació amb el teu públic
Telegram està creixent en nombre d’usuaris i s’està mostrant com un canal molt útil per fer arribar els nostres missatges al públic. Des de l’inici de la pandèmia, un munt d’empreses, mitjans de comunicació, administracions, etc., han obert els seus canals i el públic s’hi apunta ràpidament. En aquesta sessió veurem que Telegram ens permet comunicar d'una manera diferent respecte de WhatsApp i aprendrem què hi podem fer, com ens hi hem de comunicar, com donar-nos-hi a conèixer, etc.
Veurem també quines diferències té respecte de WhatsApp i entendrem quin valor afegit ens dona. Descobrirem com podem crear el nostre propi canal a Telegram (tant si és públic com privat) i aprendrem a gestionar-lo, a nomenar altres persones perquè l’administrin, etc. Explicarem com podem aconseguir que el nostre públic s’assabenti que hem creat un canal a Telegram i s’hi subscrigui. També treballarem la manera de fer-hi una bona comunicació: com han de ser els nostres missatges a Telegram, quin tipus de llenguatge hem de fer servir, com han de ser els elements multimèdia que enviem, amb quina freqüència hem de comunicar al nostre canal, etc.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 24/03 a les 10.00 h
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.
Requisits mínims
No cal tenir Telegram instal·lat per seguir aquesta sessió de formació. Si es té instal·lat, es podran fer pràctiques durant la sessió de tot el que s’expliqui a classe.
FORMADORA
|
Sílvia Llombart
Periodista especialitzada en internet des del 1997. Actualment treballa com a professora associada a la Universitat Pompeu Fabra. També imparteix classes de comunicació digital al Col·legi de Periodistes, al Col·legi de Bibliotecaris-Documentalistes, a Barcelona Activa, a diferents departaments de la Generalitat de Catalunya i en altres institucions, mitjans de comunicació i empreses. Paral·lelament, fa tasques de consultoria i assessoria en comunicació. |