Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > Web i mÓrketing digital per a empreses culturals

Hist˛ric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

MÓrqueting Digital 1
MÓrqueting Digital 2

V═DEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

CURS

Web i mÓrketing digital per a empreses culturals

21 jun 2011 -   UPF - Edifici ESCI-Born | aula Soler i Palau

 

OBJECTIUS

 

  • Aconseguir que les pàgines web de les indústries culturals catalanes disposin de tota la informació per captar nous clients.
  • Aconseguir que les pàgines web, de forma natural i sense cost per a l'empresa, s'indexin bé als cercadors.
  • Aconseguir treure el màxim partit de les eines de promoció en línia que ens ofereix la xarxa.
  • Obtenir coneixements sobre l'aplicació del web 2.0 a la indústria cultural.
  • Aconseguir fixar objectius realistes per a la pàgina web i poder-ne fer el seguiment setmanal.

 

PÚBLIC OBJECTIU


  • Professionals del màrqueting o responsables de màrqueting d'empreses culturals que volen obtenir els coneixements necessaris per conceptualitzar la pàgina web de la seva empresa i conèixer les possibilitats tècniques que ofereix el mercat.
  • Administradors de webs d'empreses culturals als quals se'ls ha encarregat la creació o modificació de la pàgina web però que necessiten coneixements de màrqueting digital per treballar amb les noves eines de creació de pàgines, aixó com els recursos que els facilitin la feina.


PONENTS

 

Monserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA - Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en el màrqueting digital internacional. Compagina la seva feina de consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i en altres universitats. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting turístic, l’estratègia en el negoci electrònic, la usabilitat i la digitalització de processos empresarials.
 
Víctor de Francisco. Llicenciat en Empresarials especialitzat en Management Internacional. Màster en Finances i màster en Internet Management per l'ITC. És professor de cursos i seminaris de màrqueting digital i de comerç internacional en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats com la Universitat de Barcelona (UB) o l’Escola de Comerç Internacional (ESCI). Va ser el primer professional autoritzat per impartir els seminaris oficials de Google AdWords a Espanya. Director de l'empresa REEXPORTA. Think About Export, S.L



Jornada 1

 

1. La part més tècnica
  1. Com hauria de ser el domini de la nostra empresa
  2. Quines eines de codi lliure podem fer servir per crear la nostra pàgina web
  3. Quins coneixements són necessaris per crear la pàgina web
  4. Com puc fer que la meva pàgina web sigui única malgrat que utilitzi un gestor de continguts estàndards
  5. Quins errors d'usabilitat no haig de cometre
  6. El posicionament als cercadors (SEO-Searching Engine Optimization)
  • Com funcionen els cercadors.
  • Com aconseguir que els agents robot visitin la nostra pàgina web
  • Com són els algoritmes d'ordenació de resultats dels cercadors
  • Com aconseguir que Google i la resta de cercadors donin importància al nostre web
  • Com aconseguir que Google i la resta de cercadors vegin sobre quins temes parlem i considerin el nostre contingut rellevant per a les cerques.

2. La part més de màrqueting
  1. Quina estructura bàsica ha de tenir la meva pàgina web
  2. Com la puc orientar al client i no al servei
  3. Com puc saber quin és el públic objectiu
  4. Com puc saber quna és la meva posició a Internet respecte de la meva competència (benchmarking)
  5. Com puc reflectir a la meva pàgina l'estratègia de màrqueting de la meva empresa
  6. Com puc aconseguir que la gent em contacti per demanar-me més informació

3. La part més innovadora
  1. Com puc aplicar les eines del web 2.0 a la meva pàgina web
  • Les eines: els blocs, els llocs wiki, YouTube, les xarxes socials
  • Gestió integral de la presència en el web 2.0

Jornada 2
 

1. La part més publicitària als cercadors
 
    1. L'estratègia publicitària als cercadors (SEM-Search Engine Marketing)
• Estratègia per països
• Terminologia bàsica
• Funcionament i metodologia

 
    2. Com crear una campanya de CPC a Google AdWords.
• L'estratègia i definició és el més important
• Configuració i aplicació al sistema
• Com mesurar els resultats

 
    3. Com arribar a configurar una campanya a altres cercadors com Yahoo, Baidu i/o Yandex.
 
    4. Com crear campanyes a la xarxa de display de Google, amb més de 22000 portals per publicitar-nos.
 
2. La part més publicitària a les xarxes socials i altres 2.0.

    1. Com crear i optimitzar una campanya de CPC a Facebook, i d'altres xarxes socials com MySpace, hi5 i Orkut.
    2. Com crear i optimitzar una campanya a Youtube, i d'altres tubes.
    3. Com crear i optimitzar una campanya a Twitter, i altres de la 2.0
 
3. La part més analítica i de control
 
    1. Les mètriques que cal seguir en una pàgina web i com obtenir-les

    2. Bàsics de com funciona Google Analytics.
• Com planificar i configurar Analytics per arribar al retorn de la inversió (ROI) 
• Com definir objectius clars i que funcionin.
• Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats molt precisos 
 
    3. Com mesurar el retorn de la inversió (ROI)
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?