Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Web i Màrqueting Digital per a Empreses Culturals.

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material Sessiio
Material sessio-Mktg digital- dia 2

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

TALLER

Web i Màrqueting Digital per a Empreses Culturals.

26 feb 2013, 27 feb 2013 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born. Aula ETR.

OBJECTIUS
Aconseguir que les pàgines web de les indústries culturals catalanes disposin de tota la informació per captar nous clients.
Aconseguir que les pàgines web, de forma natural i sense cost per a l'empresa, s'indexin bé als cercadors.
Aconseguir treure el màxim partit a les eines de promoció en línia que ens ofereix la xarxa.
Obtenir coneixements sobre l'aplicació del web 2.0 a la indústria cultural.
Aconseguir fixar objectius realistes per a la pàgina web i poder-ne fer el seguiment setmanal.

 

TALLER ADREÇAT A:
 

  • Professionals del màrqueting o responsables de màrqueting d'empreses culturals que volen obtenir els coneixements necessaris per conceptualitzar la pàgina web de la seva empresa i conèixer les possibilitats tècniques que ofereix el mercat.
  • Administradors de webs d'empreses culturals als quals se'ls ha encarregat la creació o modificació de la pàgina web però que necessiten coneixements de màrqueting digital per fer-ho amb les noves eines de creació de pàgines i els recursos que els facilitin la feina.

 

Taller pràctic amb ordinador a temps real!

 

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable  d'alimentació.

 

Aforament limitat. 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles


PROGRAMA

 

Jornada 1 _______________________________________________________________
 
1. La part més tècnica

 

  1. Com hauria de ser el domini de la nostra empresa.
  2. Quines eines de codi lliure podem fer servir per crear el nostre lloc web.
  3. Quins coneixements són necessaris per crear un lloc web.
  4. Com puc fer que el meu lloc web sigui únic malgrat que utilitzi un gestor de continguts estàndard.
  5. Quins errors d’usabilitat no haig de cometre.
  6. El posicionament als cercadors (SEO: search engine optimization).
  • Com funcionen els cercadors.
  • Com puc aconseguir que els agents robots visitin la nostra pàgina web.
  • Com són els algoritmes d’ordenació de resultats dels cercadors.
  • Com puc aconseguir que Google i la resta de cercadors donin importància al nostre web.
  • Com puc aconseguir que Google i la resta de cercadors vegin sobre quins temes parlem i considerin el nostre contingut rellevant per a les cerques.


2. La part més de màrqueting

 

  1. Quina estructura bàsica ha de tenir el meu lloc web.
  2. Com la puc orientar al client i no al servei.
  3. Com puc saber quin és el públic objectiu.
  4. Com puc saber quina és la meva posició a Internet respecte a la meva competència (benchmarking).
  5. Com puc reflectir a la meva pàgina l’estratègia de màrqueting de la meva empresa.
  6. Com puc aconseguir que la gent em contacti per demanar-me més informació.


3. La part més innovadora

  1. Com puc aplicar les eines del web 2.0 a la meva pàgina web.
  • Les eines: els blocs, els llocs wiki, YouTube, les xarxes socials.
  • Gestió integral de la presència en el web 2.0.

 

Jornada 2 ________________________________________________________________

 

1. La part més publicitària als cercadors

 

  1. L’estratègia publicitària als cercador sen l’àmbit local i internacional (SEM:search engine marketing).
  • Estratègia per països… o per barris, viles o ciutats.
  • Terminologia bàsica, funcionament i metodologia de la subhasta i del CPC.

 

  1. Com cal planificar una campanya de recerca i display a Google AdWords amb garanties d’èxit.
  2. L’estratègia i la definició són el més important.
  • Configuració i aplicació al sistema.
  • Tècniques o “trucs” més comuns d’optimització de campanyes.
  • Com s’han d’interpretar i mesurar els resultats per millorar.
  • Com s’arriben a configurar campanyes en altres cercadors, per a altres països d’actuació amb Yahoo, Baidu o Yandex.

 

2. La part més publicitària a les xarxes socials i altres 2.0.

  • Com es planifica i optimitza una campanya a Facebook Ads.
  • Com es planifica i optimitza una campanya a YouTube.
  • Com es planifica i optimitza una campanya a Twitter.
  • Com es planifica i optimitza una campanya a LinkedIn Ads.

 

3. La part més analítica i de control

  1. Coneixements bàsics del funcionament de Google Analytics:
  • Com es planifica i configura Analytics per arribar al retorn de la inversió (ROI).
  • Com es defineixen objectius clars, que funcionin.
  • Com se seccionen les dades de Google Analytics, es fan proves i s’obtenen resultats més precisos.
  • Com es mesura el retorn de la inversió.

 

PONENTS

Víctor de Francisco.Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005.

Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

 

Montserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA - Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i en d’altres universitats. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting turístic, l’estratègia en eBusiness (negoci electrònic), la usabilitat i la digitalització de processos empresarials.
 


Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?