Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > + Digital > 2023

Històric agenda SDE

16-05-2023 / + Digital / Taller:

Com passar d’Universal Analytics a Google Analytics 4

A finals del 2023, les cookies (galetes) deixaran de ser suportades pels navegadors. Google Analytics 3 (o Universal Analytics) es va crear el 2004 basat en aquesta tecnologia. Ja fa més d’un any que Google va treure una nova versió adaptada a la nova tecnologia, però no és tan senzill passar d’un Google Analytics a l’altre, ja que els criteris del que és una visita o sobre quin és l’objectiu del lloc web ara són molt diferents. [+]
09-05-2023 / + Digital / Sessió:

Introducció al posicionament orgànic als cercadors SEO

En aquest seminari web s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors, des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals. [+]
25-04-2023 / + Digital / Taller:

Crea i edita els teus podcast amb Audacity (avançat)

Vols aprendre a enregistrar i editar els teus pòdcasts de manera professional amb un programari gratuït com Audacity? Apunta’t a la nova tendència del màrqueting digital i crea els teus pòdcasts amb Audacity. [+]
18-04-2023 / + Digital / Sessió:

Crea els teus pòdcasts i arriba a més públic (inicial)

L’ús del pòdcast és tendència en el màrqueting digital. La veu és la matèria primera en aquest nou i popular format de comunicació digital que cada cop fan servir més marques i xarxes per arribar a noves audiències. Apunta’t a la nova tendència i crea els teus pòdcasts amb Anchor, un programari gratuït molt popular i fàcil de fer servir. [+]
28-03-2023 / + Digital / Sessió:

Segmentació de públics a Meta Ads (Instagram i Facebook Ads)

En aquest taller explicarem com aprendre a segmentar correctament una campanya publicitària en línia en canals com Instagram Ads o Facebook Ads. Només a través d’una segmentació correcta aconseguirem rendibilitzar les nostres campanyes en línia i, per això, és molt important que les marques aprenguin a segmentar correctament per esprémer al màxim les seves inversions publicitàries. [+]
21-03-2023 / + Digital / Sessió:

Comunicació a les xarxes socials: efectivitat sense fer soroll

Les xarxes socials són plataformes on hi ha molt soroll. Com podem fer que les nostres xarxes siguin efectives i aconsegueixin els nostres objectius i, alhora, evitem generar soroll? En aquesta formació ens endinsarem en què és informació útil, necessària i que dona conversió, i assenyalarem aquell tipus de comunicació que ens genera feina, però no ens dona cap resultat. [+]
14-03-2023 / + Digital / Sessió:

Planificar continguts per guanyar temps i coherència en el relat

Has tingut mai la sensació de no saber què posar a les xarxes socials? De deixar dies en blanc per manca de continguts? De publicar qualsevol cosa per no tenir tan abandonades les xarxes? Publicar a les xarxes socials sense estratègia ens porta a aquestes situacions. Una bona planificació de continguts en xarxes socials ens ajuda a tenir un discurs coherent, que ens porti als objectius marcats, a tenir la constància que demanen els algorismes de les xarxes, i a sobre ens fa estalviar temps! En aquest curs t’explicarem com fer-ho. [+]
07-03-2023 / + Digital / Sessió:

Quina és la millor xarxa per a una empresa cultural?

Saps quina és o quines són les xarxes socials que funcionen millor per a la teva empresa cultural? Ets a la xarxa o xarxes adequades? Cal ser presents en totes? Com pots saber quina fa servir el teu públic objectiu? En aquest curs respondrem a aquestes preguntes i dibuixarem el mapa de quina ha de ser la nostra presència a les xarxes socials. [+]
28-02-2023 / + Digital / Sessió:

Com fidelitzar el teu públic a través dels teus canals digitals

En aquest curs aprendrem a conèixer l’embut de conversió (funnel) d’experiència dels nostres usuaris digitals, i com fidelitzar-los perquè formin part de la nostra comunitat. [+]
14-02-2023 / + Digital / Sessió:

Cinc idees clau per fer una campanya de comunicació digital

Ens movem en un món sobrecarregat d’informació. En aquest context, necessitem trobar elements que ens permetin destacar i aconseguir l’atenció del nostre públic. En aquest curs, aprendrem les cinc coses que sempre hem de tenir en compte quan engeguem una campanya de comunicació digital. Convé que els nostres projectes generin excuses de comunicació, relats, que ens permetin en un moment donat sortir a l’escenari i explicar qui som i què oferim. [+]

1  2  3 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?