10-12-2019 / Transformació digital / Taller:
Després de les sessions sobre com crear un lloc web amb el gestor de continguts Wordpress, ha arribat el moment d'assegurar-se que el lloc web aconsegueix els objectius de màrqueting que ens hem proposat. La usabilitat és la tècnica que vetlla per al correcte ús d'alguna cosa, en el nostre cas d'un lloc web, així que en aquesta sessió veurem com hauria de ser el lloc web per convertir el màxim de visites en contactes o en clients.
[+] 20-11-2019 / Transformació digital / Taller:
No llegim igual en un paper que a una pantalla, per tant a webs i blogs és evident que hem d’escriure diferent. Hi ha diversos paràmetres que cal tenir en compte quan escrivim a la xarxa, com el fet que el lector ho vol tot i ho vol ràpid, l'existència dels enllaços i la lectura en pantalla. En aquest curs, dividit en dues sessions, abordarem aquestes i altres qüestions, i també analitzarem els textos dels blogs i webs dels assistents.
[+] 11-10-2019, 18-10-2019, 25-10-2019 / Transformació digital / Taller:
En aquest taller veurem com funciona el gestor de continguts més utilitzat pels dissenyadors web per crear llocs web corporatius. Durant els tres dies que dura el curs veurem com s’activa aquest gestor que ja està preinstal·lat en el nostre allotjament web, com es creen les pàgines, com s’instal·la i es configura una plantilla amb disseny professional, com hauria de ser un «qui som», un «què fem», un catàleg de productes, etc., i quines extensions (plugins) cal instal·lar per millorar-ne la rendibilitat i el posicionament.
[+] 20-09-2019 / Transformació digital / Taller:
Donarem a conèixer a les empreses culturals les característiques i necessitats que han de tenir en compte a l'hora de crear o actualitzar el seu lloc Web. Veurem solucions als principals problemes que els emprenedors i les empreses es troben en iniciar un projecte Web.
[+] 28-06-2019 / Transformació digital / Taller:
INSCRIPCIONS TANCADES. En aquesta sessió ens centrarem a crear el pla estratègic de comunicació online d’una empresa cultural. Veurem com es fa una anàlisi de competidors online, com es fixen uns objectius, com es defineix una estratègia, com es trien les tàctiques que ens ajudaran a complir els objectius fixats, com es fa un pla d’acció i, finalment, quins indicadors d’èxit cal seguir per assegurar-nos que assolim els objectius.
[+] 19-06-2019 / Transformació digital / Taller:
Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.
[+] 12-06-2019 / Transformació digital / Taller:
Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquests dos seminaris s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.
[+] 31-05-2019 / Transformació digital / Taller:
Veurem com funcionen les xarxes socials a nivell de suport publicitari. Farem un recorregut per totes elles analitzant com crear-hi campanyes, quin és el factor clau d'èxit per a les campanyes, com triar el nostre públic objectiu i segmentar bé, com funciona el retargeting a Facebook, com instal·lar el píxel de control per saber els resultats exactes de la campanya, com es calcula el ROI (Retorn de la Inversió) d'una campanya i veurem, de principi a fi, com se'n crea una.
[+] 24-05-2019 / Transformació digital / Taller:
LinkedIn s'ha posicionat com la major xarxa mundial de professionals en línia amb més de 300 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja estan presents en aquesta gran xarxa, però l’estan aprofitant al màxim? Com podem arribar a nous partners, aprendre d'altres professionals en d'altres països i aconseguir nous clients potencials? En aquest seminari es donarà resposta a aquestes preguntes i s’establiran les bases per poder fer servir LinkedIn i altres xarxes socials professionals de manera estratègica i efectiva a escala internacional.
[+] 17-05-2019 / Transformació digital / Taller:
Fa poc que us heu obert un perfil a Instagram? Voleu saber com funciona una xarxa social que ja té 1.000 milions d’usuaris al món i en voleu conèixer tots els detalls? En aquest taller descobrireu com podeu treure profit de la xarxa de moda en el vostre dia a dia i com us hi heu de moure per donar visibilitat al vostre projecte.
[+]