Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > + Digital > 2019

Històric agenda SDE

24-04-2019 / + Digital / Taller:

Fes servir Whatsapp com a eina de màrqueting

Whatsapp és actualment una aplicació present en més del 90% dels mòbils de l’Estat espanyol. Poden les empreses fer servir aquesta eina tan present en les nostres vides com a eina de màrqueting? La resposta és sí. En aquesta curs veurem com s’ha de fer servir Whatsapp per fer campanyes de màrqueting, tipus de continguts, atenció al client, tipus de llenguatge, etc. [+]
12-04-2019 / + Digital / Taller:

YouTube: taller de videomàrqueting

INSCRIPCIONS OBERTES! Durant l’agost del 2016, YouTube va superar Facebook al rànquing d’Alexa, cosa que va convertir aquesta eina social en la més important després de Google. És per això que dins l’estratègia de comunicació en línia és fonamental que les empreses culturals sàpiguen com utilitzar YouTube i, en general, com fer videomàrqueting. En aquesta sessió analitzarem les bases del videomàrqueting i aprendrem totes les funcions tant d’edició com de promoció que ens ofereix YouTube. [+]
29-03-2019 / + Digital / Taller:

Taller d'e-mail màrqueting

El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients. Així mateix, també és una eina molt bona per aconseguir la fidelitat dels clients que ja tenim (fer que tornin a comprar o que provin nous productes, aconseguir que ens recomanin a tercers, etc.). [+]
22-03-2019 / + Digital / Taller:

Eines per al community manager

Twitter ha esdevingut una eina imprescindible tant per a la comunicació corporativa com per a l’ús personal. La xarxa social més immediata i ràpida és utilitzada diàriament per milions de persones i d’empreses com a font d’informació i com a via de promoció dels seus productes i serveis. [+]
22-03-2019 / + Digital / Jornada:

«Sempre és millor la novel·la?»

En el marc del Kosmopolis 2019 (K19), col·laborem amb aquesta jornada professional sobre adaptacions literàries en l'àmbit de l'audiovisual, que tindrà lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) dins la programació del Laboratori d’Històries, una de les seccions del K19. [+]
15-02-2019 / + Digital / Taller:

Taller de Twitter

En aquesta sessió farem una petita introducció de l’estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funciona Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions. L’objectiu final és oferir a les empreses participants un conjunt de bones pràctiques i coneixements sobre les funcions bàsiques d’aquesta xarxa social. [+]
13-02-2019, 20-02-2019 / + Digital / Taller:

Posicionament orgànic als cercadors (SEO) I i II

Aprèn les tècniques que fan servir els professionals del SEO per aparèixer en qualsevol cercador i en qualsevol país del món [+]
23-01-2019 / + Digital / Taller:

Google Ads II: campanyes per promocionar la nostra empresa (2a sessió)

Google Ads no només serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de cerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes, de les quals una empresa cultural en pot treure profit. En aquest curs de Google Ads (II), ens centrarem en les campanyes a la xarxa de Display (anuncis rich media), el remàrqueting i el vídeo (inclou la publicitat a YouTube). [+]
18-01-2019 / + Digital / Taller:

Taller de Facebook

En aquesta sessió farem una petita introducció de l’estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funciona Facebook, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions. L’objectiu final és oferir a les empreses participants un conjunt de bones pràctiques i coneixements sobre les funcions bàsiques d’aquesta xarxa social. [+]
16-01-2019 / + Digital / Taller:

Google Ads I: campanyes per promocionar la nostra empresa (1a sessió)

Hi ha qui pensa que Google Ads és una eina publicitària dissenyada només per als qui venen productes d’alt consum. En canvi, és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google Ads per fer publicitat en qualsevol país del món, heu de fer aquest taller. [+]

1  2 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?