10-12-2019 / Transformació digital / Taller:
Després de les sessions sobre com crear un lloc web amb el gestor de continguts Wordpress, ha arribat el moment d'assegurar-se que el lloc web aconsegueix els objectius de màrqueting que ens hem proposat. La usabilitat és la tècnica que vetlla per al correcte ús d'alguna cosa, en el nostre cas d'un lloc web, així que en aquesta sessió veurem com hauria de ser el lloc web per convertir el màxim de visites en contactes o en clients.
[+] 29-11-2019 / Gestió empresarial / Sessió:
Des de l’aprovació de la nova directiva europea del 2016 sobre els drets d’autor, la gestió dels drets d’autor ha passat de ser pública i en règim de monopoli a ser privada i liberal, i això ha canviat el panorama europeu i espanyol actual. En el proper Esmorzar Label Lab abordarem la qüestió amb dos representants clau en l'evolució de la gestió de drets d'autor en la indústria de la música.
[+] 20-11-2019 / Transformació digital / Taller:
No llegim igual en un paper que a una pantalla, per tant a webs i blogs és evident que hem d’escriure diferent. Hi ha diversos paràmetres que cal tenir en compte quan escrivim a la xarxa, com el fet que el lector ho vol tot i ho vol ràpid, l'existència dels enllaços i la lectura en pantalla. En aquest curs, dividit en dues sessions, abordarem aquestes i altres qüestions, i també analitzarem els textos dels blogs i webs dels assistents.
[+] 15-11-2019 / Creativitat i innovació / Jornada:
Aquesta jornada pretén donar a conèixer, establir i reflexionar sobre les mesures que es poden prendre per reduir l’impacte ecològic de la creació cinematogràfica i audiovisual, tenint en compte els diferents processos de producció, l’exhibició en sales, i els festivals i les institucions que els alberguen. S’analitzaran els criteris per a crear una cinematografia sostenible i aprendrem a ser coherents amb els valors que el cinema vol projectar.
[+] 12-11-2019 / Gestió empresarial / Sessió:
La formació és eminentment pràctica, dinàmica, participativa i d’aplicació immediata al lloc de treball en què tractarem d'aprofundir en el concepte "inversió"
[+] 08-11-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:
El taller, amb exercicis pràctics dels participants, revisa enfocaments actualitzats i ofereix orientacions estratègiques per a l’elaboració d’un pla a partir del Sistema de Desenvolupament de Públics
[+] 08-11-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:
En aquest taller pràctic, l’Andrew compartirà exemples pràctics de com les institucions culturals d’arreu del món fan servir Culture Segments
[+] 07-11-2019 / Màrqueting i comunicació / Jornada:
Entendre el públic com a element essencial del projecte cultural; conèixer el nostre públic, com és i què espera de nosaltres; aconseguir el compromís desitjat amb el públic i compartir coneixement i casos de bones pràctiques internacionals i nacionals
[+] 05-11-2019 / Creativitat i innovació / Sessió:
Fer visibles els beneficis que els projectes escènics comunitaris reporten a joves i adolescents (actors i/o espectadors), i la importància del vessant artístic i professional d'aquestes propostes.
[+] 31-10-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:
Comprendre quin és el nostre estil relacional, saber com ens comuniquem i adaptar la nostra comunicació a l’estil de la persona a la qual ens adrecem fa que puguem entendre’ns millor i que la nostra comunicació arribi millor als altres
[+]