Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > 2019

Històric agenda SDE

11-07-2019 / Jurídic i fiscal / Sessió:

Esmorzars Label Lab | Noves perspectives per a la gestió de drets d'autor i dels artistes

La propera sessió dels Esmorzars Label Lab pretén radiografiar el paisatge canviant de la gestió de drets d’autor arran de les noves perspectives i els canvis que s’estan produint a escala nacional i internacional. En aquesta sessió tindrem l’ocasió de comentar aquests i altres assumptes amb professionals de diversos perfils que abordaran des de la seva experiència els impactes més probables que tots aquests moviments generaran en l’àmbit dels drets dels creadors i les seves entitats a curt i mitjà termini. [+]
09-07-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Repensar la comunicació cultural

Vols saber com ha canviat la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer que el teu projecte esdevingui notícia? Com has de cuidar la teva comunitat i fer-la créixer? Com hem d’innovar per generar visibilitat i influència? Quines estratègies creatives tens a l’abast per destacar entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui? [+]
09-07-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Repensar la comunicació cultural

ATENCIÓ: CANVI D'ESPAI!!. Vols saber com ha canviat la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer que el teu projecte esdevingui notícia? Com has de cuidar la teva comunitat i fer-la créixer? Com hem d’innovar per generar visibilitat i influència? Quines estratègies creatives tens a l’abast per destacar entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui? [+]
28-06-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Disseny d’un pla de desenvolupament de públics

Taller pràctic on els assistents, dividits en grups de 4-5 persones -a partir d'una organització fictícia o real- dissenyaran un pla d’audiències [+]
28-06-2019 / Transformació digital / Taller:

Taller de creació del pla estratègic de comunicació online

INSCRIPCIONS TANCADES. En aquesta sessió ens centrarem a crear el pla estratègic de comunicació online d’una empresa cultural. Veurem com es fa una anàlisi de competidors online, com es fixen uns objectius, com es defineix una estratègia, com es trien les tàctiques que ens ajudaran a complir els objectius fixats, com es fa un pla d’acció i, finalment, quins indicadors d’èxit cal seguir per assegurar-nos que assolim els objectius. [+]
27-06-2019 / Gestió empresarial / Sessió:

Atenció a les persones amb discapacitat

INSCRIPCIONS TANCADES! Aquesta formació pretén promoure una atenció de qualitat a les persones amb diversitat funcional usuàries dels equipaments. [+]
26-06-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Màrqueting relacional i desenvolupament de públics en cultura

Un Pla de desenvolupament de públics és una metodologia per ordenar i planificar una estratègia i, sobretot, per avaluar les accions dutes a terme i extreure'n conclusions [+]
26-06-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Màrqueting relacional i desenvolupament de públics en cultura

Un Pla de desenvolupament de públics és una metodologia per ordenar i planificar una estratègia i, sobretot, per avaluar les accions dutes a terme i extreure'n conclusions [+]
19-06-2019 / Transformació digital / Taller:

Analítica web: nivell avançat

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat. [+]
13-06-2019 / Gestió empresarial / Sessió:

Bizbarcelona: Davids i Goliats. Com emergir en el sector cultural

Nous actors en el sector cultural expliquen la seva experiència havent-se-les amb grans empreses consolidades. Durant la taula rodona s’exposaran nous models de negoci i de detecció de nínxols de mercat, així com les eines de finançament de l’ICEC de què s’han servit. [+]

1  2  3  4 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?