Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Comunicació accessible i requisits d’accessibilitat al sistema de venda d’entrades

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació David Sabaté
Presentació Lectura Fàcil
Presentació Mònica Surís

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

JORNADA

Comunicació accessible i requisits d’accessibilitat al sistema de venda d’entrades

8 abr 2022 10:00-13:30   EN LÍNIA

La Direcció General de Promoció Cultural i Biblioteques i l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), per mitjà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), i en col·laboració amb la Direcció General del Patrimoni Cultural, organitzen, d’acord amb la Llei 13/2014, del 30 d’octubre, d’accessibilitat, el mòdul “L’accessibilitat en els espais escènics i musicals”, en el marc de les actuacions dels plans d’accessibilitat dels equipaments escènics i musicals.

Aquest mòdul consta de dues sessions, adreçades als responsables de la programació i als responsables tècnics d’aquests espais, en què es tractarà dels diferents àmbits de l’accessibilitat i de la seva aplicació pràctica.

Introducció


La comunicació accessible és determinant a l’hora d’ajustar la nostra oferta a les necessitats reals del públic, i és un factor estratègic per al desenvolupament de nous públics.


Objectius

 

  • Conèixer les diferents estratègies comunicatives per difondre l’accessibilitat.
  • Aplicar els principis del disseny universal als diferents productes de comunicació.
  • Entendre els diferents àmbits de l’accessibilitat en relació amb la comunicació i la difusió de la programació dels equipaments, i disposar de pautes per adreçar-se a persones amb discapacitat i comunicar-s’hi.
  • Compartir les experiències i els coneixements entre les persones assistents i els experts.
  • Conèixer les barreres digitals que dificulten o impedeixen la compra en línia d’entrades.
  • Garantir que el procés de compra d’entrades per a un espectacle compleixi les pautes d’accessibilitat i permeti que hi pugui interactuar tothom.
     

Sessió adreçada als responsables de la programació i als responsables tècnics dels equipaments escènics, musicals i dels cinemes de Catalunya, i, més concretament, als responsables de comunicació i de web, de màrqueting, de reserves, de taquilles i d’atenció al públic.

* Durant la sessió hi haurà servei de subtitulació en directe.


Programa


10.00 h | Presentació de la jornada a càrrec de Toni Cabré, subdirector general de Promoció Cultural, i Edgar Garcia, director de l’Àrea de Desenvolupament i Transformació Empresarial de l’ICEC.


10.00-11.00 h | Comunicar l’accessibilitat, una assignatura pendent?, a càrrec de Mònica Surís, experta en accessibilitat i directora de la consultoria AccessLab.


11.00-12.00 h | Lectura fàcil, un recurs per a l’accessibilitat i la inclusió social, a càrrec d’Elisabet Serra, codirectora de l’Associació Lectura Fàcil.


12.00-13.00 h | Presentació de la Guia de requeriments d’accessibilitat en el sistema de venda d’entrades i l’experiència d’usuari i barreres detectades, a càrrec de David Sabaté, expert en accessibilitat web i membre de l’equip de TOTHOMweb, coautors del document.


13.00-13.30 h | Torn obert de paraules.


Material d’interès


Guia per a l’accessibilitat del sistema de venda d’entrades 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?