El nostre objectiu és oferir a les empreses culturals suport durant el procés de consolidació com a empresa i contribuir a la millora de la competitivitat, la qual cosa ofereix unes condicions favorables per a la innovació en la gestió.
El Servei de Desenvolupament Empresarial té tres eixos d’actuació:
+info:activitats programades
1. Competències transversals
Treballem, en sessions pràctiques, els instruments i darreres tendències en lideratge, treball en equip, comunicació interna, adaptabilitat, resolució i gestió de conflictes, les habilitats de comunicació personals i de negociació.
2. Creativitat i innovació
Propiciem els conceptes de creativitat i innovació, identificant-ne els factors que els afavoreixen i aportem coneixement i experiències sobre els instruments i les darreres tendències en les estratègies creatives, la gestió de la recerca, el desenvolupament i la innovació (ideació, design thinking, prototipatge,...), i també l’aproximació a les noves narratives (storytelling, gamificació i transmedia) que incideixen en l’estructura i/o producte o servei de l’empresa.
3. Gestió empresarial
Donem a conèixer solucions de gestió financera i econòmica, aspectes jurídics i fiscals, instruments de finançament, planificació estratègica, definició d'objectius a llarg termini, negociació bancària, gestió de recursos humans, gestió documental i de la informació, circuits interns de comunicació, gestió de la recerca, el desenvolupament i la innovació, capacitat d'associació i generació d'aliances en clústers sectorials.
4. Internacionalització
Donem a conèixer solucions de gestió financera i econòmica, aspectes jurídics i fiscals, instruments de finançament, planificació estratègica, definició d'objectius a llarg termini, negociació bancària, gestió de recursos humans, gestió documental i de la informació, circuits interns de comunicació, gestió de la recerca, el desenvolupament i la innovació, capacitat d'associació i generació d'aliances en clústers sectorials.
Identifiquem i apliquem les darreres tendències en comunicació i la relació amb els mitjans. Posem especial èmfasi en les qüestions relatives als estudis de mercats, la segmentació de públics, la política de preus, la preparació de pitchings i l’elaboració de dossiers de premsa.
6. Transformació Digital
Aportem coneixement i experiències sobre l’entorn digital, la comunicació i les xarxes socials amb la finalitat de definir les estratègies, implementar la digitalització de la gestió i la organització, i incidir en la difusió i la comercialització dels continguts culturals en els entorns digitals.
+info:consultoria
En aquests anys la proposta formativa ha crescut exponencialment amb més de 70 sessions anuals, una mitjana de més de 2.500 participants i un ventall de ponents i conferenciants de primer ordre.