16-05-2018 / Transformació digital / Taller:
LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris.
Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?
[+] 09-05-2018 / Transformació digital / Taller:
Spotify no és tan sols una aplicació per reproduir música. És també una eina de primer ordre per
crear continguts audiovisuals que ajudin a construir una imatge de marca a internet. Cada vegada hi ha més empreses (no necessàriament ràdios, televisions o discogràfiques) que hi aposten per
connectar amb perfils d'usuaris concrets. A més, Spotify proporciona continguts frescos i de qualitat per difondre a xarxes socials, fomentar l’engagement i arribar a més públic.
[+] 27-04-2018 / Transformació digital / Taller:
INSCRIPCIONS TANCADES.En aquesta sessió veurem com funciona MailChimp, una de les eines més utilitzades a escala mundial, tot i que podreu aplicar els coneixements adquirits a qualsevol altra eina d’enviament de correus electrònics
[+] 11-04-2018 / Transformació digital / Taller:
Voleu saber com funciona una xarxa social que ja té 500 milions d’usuaris al món i en voleu conèixer tots els detalls? En aquest taller descobrireu com podeu treure profit de la xarxa de moda en el vostre dia a dia i com us hi heu de moure per donar visibilitat al vostre projecte.
[+] 23-03-2018 / Transformació digital / Taller:
En aquesta sessió veurem com hauria de ser un lloc web tant en l’àmbit tècnic com en el del màrqueting. Aprofundirem en la part de creació dels continguts i com podem crear pàgines d’aterratge per convertir el màxim de les visites que hem portat al lloc web des de les campanyes publicitàries.
[+] 22-03-2018 / Transformació digital / Sessió:
Les sessions de tendències digitals tractaran diferents àmbits temàtics, com ara les tecnologies emergents, tant de creació com de consum; nous hàbits de comportament dels usuaris, iniciatives empresarials i models de negoci innovadors, i també nous formats de contingut i comunicació.
[+] 14-03-2018 / Transformació digital / Taller:
Twitter ha esdevingut una eina imprescindible tant per a la comunicació corporativa com per a l’ús personal. La xarxa social més immediata i ràpida és utilitzada diàriament per milions de persones i d’empreses com a font d’informació i com a via de promoció dels seus productes i serveis.
[+] 21-02-2018, 23-02-2018 / Transformació digital / Taller:
Establirem les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO en els cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol dur a terme accions locals o internacionals.
[+] 07-02-2018 / Transformació digital / Taller:
Dins l'estratègia de comunicació en línia és fonamental que les empreses culturals sàpiguen com utilitzar YouTube i, en general, com fer videomàrqueting. En aquesta sessió analitzarem les bases del videomàrqueting i aprendrem totes les funcions tant d'edició com de promoció que ens ofereix YouTube.
[+] 26-01-2018 / Transformació digital / Taller:
Google AdWords no només serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de cerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes, de les quals una empresa cultural en pot treure profit. En aquest curs d’AdWords (II), ens centrarem en les campanyes a la xarxa de Display (anuncis rich media), el remàrqueting i el vídeo (inclou la publicitat a YouTube).
[+]