24-11-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller: Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 29-10-2015 / Màrqueting i comunicació / Jornada: INSCRIPCIÓ TANCADA!!Jornada en què es donaran a conèixer les darreres tendències en màrqueting aplicat a les arts i ens endinsarem en les pràctiques més innovadores del desenvolupament d’audiències.
[+] 16-10-2015 / Màrqueting i comunicació / Seminaris: La gestió de públics suposa un repte constant. Indiferentment del sector (públic o privat), és imprescindible planificar, situar i conèixer la posició que ocupem dins el mercat i saber on volem estar tenint presents les nostres limitacions.
[+] 06-10-2015 / Màrqueting i comunicació / Seminaris: Vols saber què està passant als mitjans de comunicació? Com ha canviat la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer del teu projecte una notícia? Com has d’actuar en cas d’una mala notícia o crisi comunicativa? Quines estratègies creatives tens a l’abast per destacar entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui dia?
[+] 29-09-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller: Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 25-06-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller: Inscripcions Tancades; Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 20-05-2015, 21-05-2015 / Màrqueting i comunicació / Jornada: L’OBJECTIU de les jornades és proporcionar les eines bàsiques necessàries de màrqueting, comunicació i economia per desenvolupar models de negoci sostenibles i rendibles reduint les opcions de risc, i generar indústria cultural potent i competent internacionalment. SESSIÓ ADREÇADA especialment a gestors/ores de festivals culturals.
[+] 06-05-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller: Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 24-03-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller: Què és la Viquipèdia, com funciona, quin són els sistemes de validació de continguts que fa servir. Com extreure informació estadística de la Viquipèdia, per poder facilitar la presa de decisions.
[+] 23-03-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller: Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+]