27-10-2016, 28-10-2016 / Màrqueting i comunicació / Jornada: És temps de participació cultural, però estem preparats per aprofitar-la adequadament? Proposem un nou format de jornada que té com a finalitat aprofundir i debatre sobre la connexió entre les organitzacions culturals i les persones.
[+] 25-10-2016 / Màrqueting i comunicació / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES. Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l'empresa, i també del producte o el projecte cultural.
[+] 06-10-2016 / Màrqueting i comunicació / Sessió informativa: Matadero Madrid és un centre de creació contemporània vinculat a la seva ciutat, un espai generalista d'intercanvi d'idees sobre la cultura i els valors de la societat contemporània.
[+] 05-07-2016 / Màrqueting i comunicació / Seminaris: INSCRIPCIONS TANCADES. Vols saber què està passant als mitjans de comunicació? Com han canviat les dinàmiques de les redaccions dels mitjans amb la revolució digital? Com es fa avui la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer del teu projecte una notícia? Com has d’actuar en cas d’una mala notícia o crisi comunicativa? Quines estratègies creatives tens a l’abast per destacar entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui dia?
[+] 21-06-2016 / Màrqueting i comunicació / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES. Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 26-04-2016 / Màrqueting i comunicació / Jornada: El D'A – Festival Internacional de Cinema D'Autor de Barcelona organitza la segona edició de la Jornada Professional D’A 2016, enguany dedicada a Nous Públics.
[+] 12-04-2016 / Màrqueting i comunicació / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES. Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 23-02-2016 / Màrqueting i comunicació / Taller: Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 04-02-2016 / Màrqueting i comunicació / Jornada: INSCRIPCIONS TANCADES. Molts processos artístics i educatius exploren les nombroses potencialitats de la relació amb l’altre. Reflexionar entorn de si el sistema de les arts necessita relacionar-se amb la ciutadania, pot obrir un debat incòmode i alhora decisiu per repensar quin paper exerceixen les institucions culturals en l'àmbit de l’art, la mediació i l'educació.
[+]