04-10-2016 / Digital media / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES. Veurem principalment com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conèixer el nostre negoci.
Objectius
Capacitar el participant perquè pugui gestionar la imatge de la seva empresa a les xarxes socials, així com treure'n el màxim profit.
Metodologia
Treballarem a partir de bones pràctiques en comunicació a les xarxes socials, de manera que els alumnes les puguin aplicar immediatament en la comunicació de les seves empreses.
[+] 29-06-2016 / Digital media / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES. Twitter ha esdevingut una eina imprescindible tant per a la comunicació corporativa com per a l’ús personal. La xarxa social més immediata i ràpida és utilitzada diàriament per milions de persones i d’empreses com a font d’informació i com a via de promoció dels seus productes i serveis.
[+] 09-06-2016 / Digital media / Jornada: INSCRIPCIONS TANCADES. Torna la segona edició de Caixa d’eines digitals, dins el marc del Digital Juny, un programa impulsat pel Departament de Cultura que agrupa els millors esdeveniments de cada disciplina i vol afavorir una xarxa d’intercanvi entre els professionals de la cultura digital.
[+] 28-05-2016 / Digital media / Festivals: El Departament de Cultura, juntament amb l’SDE, col·labora amb l’OFFF, Festival Internacional de la Cultura, l'Art i el Disseny Digital, que enguany celebra la 16a edició els dies 26, 27 i 28 de maig al Disseny Hub Barcelona.
[+] 25-05-2016 / Digital media / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES.
Moltes empreses treballen utilitzant quadres de comandament integrals (balanced scorecard), de manera que en un únic document disposen de tots els indicadors que cal anar seguint per comprendre el funcionament i els resultats de la seva empresa. No obstant això, incloure els indicadors que formen part de l’estratègia en línia no sempre és fàcil, i tampoc no se sap d’on es poden extreure les dades. En aquest curs veurem com podem crear un quadre de comandament integral que reculli tota la nostra estratègia en línia
[+] 10-05-2016 / Digital media / Taller: NOVETAT!! Google AdWords no només solament serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de recerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes de les qualse una empresa cultural li pot treure profit.
En aquest curs AdWords (II), ens centrarem en les campanyes de e display, vídeo, shopping i remarketing.
[+] 28-04-2016 / Digital media / Taller: En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra, el posicionament natural i orgànic (SEO). Totes aquestes estratègies parteixen des del punt de vista d’una empresa internacional que vol promocionar-se als països de destinació d’exportació, i incloure també la seva planificació, l'estratègia, la configuració i el seguiment.
[+] 07-04-2016 / Digital media / Jornada: El Departament de Cultura, de la mà de l'SDE, col·labora amb Internet Age Media en l'organització de la segona edició de l’IAM Weekend 16, un esdeveniment internacional que reuneix a Barcelona un seguit d’activitats que exploren i construeixen el futur de la cultura digital.
[+] 09-03-2016 / Digital media / Seminaris: INSCRIPCIONS TANCADES. Objectiu: Capacitar l’alumne perquè entengui el funcionament del màrqueting mòbil i sigui capaç de mesurar la maduresa de la seva empresa per començar a treballar amb aquesta nova tècnica.
[+] 24-02-2016 / Digital media / Jornada: Des de l’experiència de la incubadora Gamebcn i de les start-ups Big Imagination Games i Winko Games volem fer una panoràmica de l’emprenedoria en el sector del videojoc a Catalunya: el context, els mecanismes de suport i els reptes/perspectives de futur.
[+]