11-12-2014 / Màrqueting i comunicació / Sessió informativa: La Viquipèdia ha esdevingut una de les principals fonts d’informació a escala mundial. Amb més de 270 versions lingüístiques i 20.000 milions de pàgines vistes cada mes, aquesta enciclopèdia feta per voluntaris es troba entre els 5 webs més visitats del món.
[+] 13-11-2014 / Màrqueting i comunicació / Jornada: Entendre la importància de la gestió dels espectadors com una realitat indissociable del fet artístic, i compartir eines, recursos i experiències.
[+] 05-11-2014 / Màrqueting i comunicació / Taller: Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 23-10-2014 / Màrqueting i comunicació / Jornada: INSCRIPCIONS TANCADES.El Departament de Cultura, a través del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) i de l’Àrea de Públics de la Direcció General de Creació i Empreses Culturals, organitza aquesta jornada amb la finalitat de trobar un espai de reflexió sobre el binomi màrqueting i consum cultural, i fer un pas endavant en l’estratègia dels creadors i les empreses del sector.
[+] 09-10-2014 / Màrqueting i comunicació / Sessió informativa: Què hi ha de permanent en els conceptes del màrqueting després del tsunami digital? Ha canviat el paradigma? O podem adaptar els antics conceptes a la nova era?
[+] 07-10-2014 / Màrqueting i comunicació / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES. Amb més de 30 milions d’usuaris al món, i una forta i creixent adopció per part d’empreses, estudiants i professionals, Prezi ha esdevingut una eina alternativa a PowerPoint, dinàmica i potent, per presentar projectes, serveis i idees tant online com offline.
[+] 02-07-2014 / Màrqueting i comunicació / Seminaris: Tradicionalment els mitjans de comunicació han estat cabdals per a la difusió i coneixement de qualsevol expressió artística. Les relacions entre els professionals de la comunicació i de l'àmbit cultural han estat molt estretes. Això ha facilitat la interconnexió entre els professionals de la comunicació cultural que treballen des d'entitats, empreses, associacions, etc., i els periodistes que des dels mitjans han traslladat la seva visió a la societat. Actualment les coses estan canviant i les redaccions s'han vist immerses en grans reestructuracions. Tot plegat fa que sigui necessari conèixer què està passant als mitjans.
[+] 20-06-2014 / Màrqueting i comunicació / Jornada: Experts en anàlisi de mercats, representants del món de l’exhibició, distribuïdors, educadors i altres figures del món de l’exhibició alternativa ens parlaran de com veuen el present i el futur del cinema des del punt de vista de les audiències, de la formació cinematogràfica i del model de negoci.
Segueix la jornada a twitter per #audienciescine
[+] 18-03-2014 / Màrqueting i comunicació / Seminaris: Proporcionar els coneixements sobre com crear, com desenvolupar i com gestionar una marca en el context de les empreses culturals.
[+] 05-02-2014 / Màrqueting i comunicació / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES! Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+]