Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Màrqueting i comunicació > 2017

Històric agenda SDE

01-12-2017 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Esmorzars Label Lab. Els nostres mitjans: oportunitats i reptes

INSCRIPCIONS OBERTES! On som? On volem anar? 
Com s’organitza el mapa radiofònic de Catalunya?
 Quina hauria de ser la relació entre els mitjans públics i els privats? Tenim cobertes totes les sensibilitats amb el panorama actual? [+]
05-10-2017 / Màrqueting i comunicació / Sessió informativa:

Tabakalera, un referent de la cultura contemporània

El Departament de Cultura,mitjançant el Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), col·labora a les jornades professionals que organitza la 20a Fira Mediterràniade Manresa amb una proposta informativa sobre Tabakalera,Centre Internacional de Cultura Contemporània de Sant Sebastià. [+]
05-07-2017 / Màrqueting i comunicació / Jornada:

Ser notícia és casualitat o estratègia?

Com podem donar visibilitat als continguts que genera la cultura? Com podem aconseguir que el fet cultural tingui un paper central en el debat públic? [+]
18-05-2017 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Si la teva marca té històries, té futur (storytelling)

Amb el taller de relat de marca (storytelling), el participant tindrà un nou enfocament per definir la seva estratègia de comunicació i aconseguir connectar amb un usuari que busca viure experiències emocionants per compartir [+]
04-05-2017 / Màrqueting i comunicació / Festivals:

Jornada Professional D’A 2017 // Noves narratives. Distribució i promoció

Noves narratives i nous formats de creació cinematogràfica —entesos com a eines per al desenvolupament de vies alternatives de distribució i nous mecanismes de promoció del contingut audiovisual— centraran aquesta jornada, que també vol oferir una visió de les diferents iniciatives i models de negoci que ofereix el nou paradigma. [+]
24-04-2017 / Màrqueting i comunicació / Jornada:

Som rellevants per als públics? Estratègies d’avaluació per a les arts visuals

Per què avaluar les propostes culturals de les arts visuals? Avaluar no és una acció invasiva, no provoca cap judici. L'avaluació és una eina valuosa que ens proporciona una informació molt útil per tal de millorar les nostres activitats, conèixer i connectar més amb els públics. [+]
30-03-2017 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Habilitats de comunicació. Com presentar amb èxit

Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte. [+]
28-03-2017 / Màrqueting i comunicació / Jornada:

Màrqueting i comunicació per a videojocs

Avui en dia ja no n’hi ha prou amb tenir un bon joc per competir en el mercat. La realització i l’execució d’un pla de comunicació per part de les empreses de videojocs i el coneixement a fons del mercat són tasques fonamentals que haurien d’integrar-se com a part del desenvolupament del mateix joc. Quan el videojoc es transforma en producte, les normes de joc canvien. [+]
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?