15-12-2015 / Gestió empresarial / Festivals: Sovint els esdeveniments culturals complementen els seus recursos a través del patrocini. Conèixer les línies estratègiques de les empreses patrocinadores és fonamental i hem d’aconseguir arribar-hi amb una proposta única.
[+] 10-12-2015 / Digital media / Taller: conèixer de primera mà com es fa màrqueting a través dels dispositius mòbils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicació.
[+] 05-12-2015 / Gestió empresarial / Festivals: Com preparar un projecte i donar-li forma? Què expliquem de la nostra història? Quins punts destaquem, com reconèixer els punts forts i els que necessiten més desenvolupament?
[+] 03-12-2015 / Internacionalització / Seminaris: Introducció a la venda i la distribució nacional i internacional de creació escènica. Assimilació de les eines, les formes i els mètodes de comunicació, així com dels conceptes de planificació, promoció, valorització i elecció dels mercats per a un projecte concret
[+] 02-12-2015 / Digital media / Taller: Voleu saber com funciona una xarxa social que ja té 300 milions d’usuaris al món i en voleu conèixer tots els detalls? En aquest taller descobrireu com podeu treure profit de la xarxa de moda en el vostre dia a dia i com us hi heu de moure per donar visibilitat al vostre projecte.
[+] 24-11-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller: Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 20-11-2015 / Gestió empresarial / Festivals: L’Alternativa Professionals torna a reunir professionals del cinema independent per convidar-los a una jornada per conèixer algunes formes de producció i distribució col·laboratives.
[+] 19-11-2015 / Digital media / Taller: Com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conèixer el nostre negoci.
[+] 18-11-2015 / Digital media / Taller: Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI).
[+] 10-11-2015 / Internacionalització / Jornada: [+]