27-06-2024 / Creativitat i innovació / Sessió: La creació digital afronta un allau de transformacions impulsades per les tecnologies immersives i la intel·ligència artificial. Tenim la sensació de viure una etapa de canvi radical que afectarà les feines, les produccions, els negocis, la relació amb els públics o la pròpia creativitat.
Però, quines d’aquestes transformacions són realment rellevants? Quines poden ajudar als creadors. Quines poden acabar devaluant el treball artístic i creatiu?
[+] 13-06-2024 / Creativitat i innovació / Sessió: Organitzem un mòdul sobre perspectiva de gènere amb dues sessions en línia i un taller presencial. A les dues primeres s’aprofundeix en la comunicació inclusiva dins de les empreses i les entitats culturals. Al taller, la tercera sessió, es treballarà en l'autodiagnosi per establir i aplicar les mesures necessàries en relació amb la igualtat de gènere a les empreses i les entitats culturals.
[+] 06-06-2024 / Creativitat i innovació / Sessió: Organitzem un mòdul sobre perspectiva de gènere amb dues sessions en línia i un taller presencial. A les dues primeres s’aprofundeix en la comunicació inclusiva dins de les empreses i les entitats culturals. Al taller, la tercera sessió, es treballarà en l'autodiagnosi per establir i aplicar les mesures necessàries en relació amb la igualtat de gènere a les empreses i les entitats culturals.
[+] 22-05-2024 / Creativitat i innovació / Sessió: Jordi Herreruela (director del Festival Cruïlla i president de la Fundació Barcelona Music Lab) i Tom Rea (director associat, responsable de l’equip de Marketing Insight a Ticketmaster) conversaran sobre el paper tan fonamental que tenen avui dia les dades per a la indústria musical i els grans esdeveniments musicals en directe
[+] 09-05-2024 / Creativitat i innovació / Taller: Taller 3. Integrar la metodologia d’impacte social als projectes i empreses culturals que participen en l’esdeveniment, d’una manera pràctica i funcional
[+] 02-05-2024 / Creativitat i innovació / Sessió: L'art digital porta ja força dècades en les nostres vides tot i que de vegades no en som conscients de la seva presència. Molts cops, una obra d'art digital no sembla feta amb l'ajut d'un ordinador i altres dispositius com poden ser un plotter, un làser, un robot o un router, per exemple.
[+] 25-04-2024, 09-05-2024 / Creativitat i innovació / Taller: Taller 2. Integrar la metodologia d’impacte social als projectes i empreses culturals que participen en l’esdeveniment, d’una manera pràctica i funcional
[+] 11-04-2024 / Creativitat i innovació / Taller: Taller 1. Integrar la metodologia d’impacte social als projectes i empreses culturals que participen en l’esdeveniment, d’una manera pràctica i funcional
[+] 27-03-2024 / Creativitat i innovació / Sessió: Entendre noves tendències en el sector de la indústria de la música per als propers anys
[+] 15-03-2024 / Creativitat i innovació / Sessió: Sessió conceptual. Integrar la metodologia d’impacte social als projectes i empreses culturals que participen en l’esdeveniment, d’una manera pràctica i funcional
[+]