Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Transformació digital > 2019

Històric agenda SDE

28-06-2019 / Transformació digital / Taller:

Taller de creació del pla estratègic de comunicació online

INSCRIPCIONS TANCADES. En aquesta sessió ens centrarem a crear el pla estratègic de comunicació online d’una empresa cultural. Veurem com es fa una anàlisi de competidors online, com es fixen uns objectius, com es defineix una estratègia, com es trien les tàctiques que ens ajudaran a complir els objectius fixats, com es fa un pla d’acció i, finalment, quins indicadors d’èxit cal seguir per assegurar-nos que assolim els objectius. [+]
19-06-2019 / Transformació digital / Taller:

Analítica web: nivell avançat

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat. [+]
12-06-2019 / Transformació digital / Taller:

Analítica web: nivell bàsic

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquests dos seminaris s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat. [+]
31-05-2019 / Transformació digital / Taller:

Ads: Facebook, Twitter, Instagram

Veurem com funcionen les xarxes socials a nivell de suport publicitari. Farem un recorregut per totes elles analitzant com crear-hi campanyes, quin és el factor clau d'èxit per a les campanyes, com triar el nostre públic objectiu i segmentar bé, com funciona el retargeting a Facebook, com instal·lar el píxel de control per saber els resultats exactes de la campanya, com es calcula el ROI (Retorn de la Inversió) d'una campanya i veurem, de principi a fi, com se'n crea una. [+]
24-05-2019 / Transformació digital / Taller:

Taller de LinkedIn

LinkedIn s'ha posicionat com la major xarxa mundial de professionals en línia amb més de 300 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja estan presents en aquesta gran xarxa, però l’estan aprofitant al màxim? Com podem arribar a nous partners, aprendre d'altres professionals en d'altres països i aconseguir nous clients potencials? En aquest seminari es donarà resposta a aquestes preguntes i s’establiran les bases per poder fer servir LinkedIn i altres xarxes socials professionals de manera estratègica i efectiva a escala internacional. [+]
17-05-2019 / Transformació digital / Taller:

Taller d'iniciació a Instagram

Fa poc que us heu obert un perfil a Instagram? Voleu saber com funciona una xarxa social que ja té 1.000 milions d’usuaris al món i en voleu conèixer tots els detalls? En aquest taller descobrireu com podeu treure profit de la xarxa de moda en el vostre dia a dia i com us hi heu de moure per donar visibilitat al vostre projecte. [+]
24-04-2019 / Transformació digital / Taller:

Fes servir Whatsapp com a eina de màrqueting

Whatsapp és actualment una aplicació present en més del 90% dels mòbils de l’Estat espanyol. Poden les empreses fer servir aquesta eina tan present en les nostres vides com a eina de màrqueting? La resposta és sí. En aquesta curs veurem com s’ha de fer servir Whatsapp per fer campanyes de màrqueting, tipus de continguts, atenció al client, tipus de llenguatge, etc. [+]
12-04-2019 / Transformació digital / Taller:

YouTube: taller de videomàrqueting

INSCRIPCIONS OBERTES! Durant l’agost del 2016, YouTube va superar Facebook al rànquing d’Alexa, cosa que va convertir aquesta eina social en la més important després de Google. És per això que dins l’estratègia de comunicació en línia és fonamental que les empreses culturals sàpiguen com utilitzar YouTube i, en general, com fer videomàrqueting. En aquesta sessió analitzarem les bases del videomàrqueting i aprendrem totes les funcions tant d’edició com de promoció que ens ofereix YouTube. [+]
29-03-2019 / Transformació digital / Taller:

Taller d'e-mail màrqueting

El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients. Així mateix, també és una eina molt bona per aconseguir la fidelitat dels clients que ja tenim (fer que tornin a comprar o que provin nous productes, aconseguir que ens recomanin a tercers, etc.). [+]
22-03-2019 / Transformació digital / Taller:

Eines per al community manager

Twitter ha esdevingut una eina imprescindible tant per a la comunicació corporativa com per a l’ús personal. La xarxa social més immediata i ràpida és utilitzada diàriament per milions de persones i d’empreses com a font d’informació i com a via de promoció dels seus productes i serveis. [+]

1  2 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?