Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Agenda > Taller de posicionament orgànic als cercadors (SEO) I i II
TRANSFORMACIÓ DIGITAL
TALLER:

Taller de posicionament orgànic als cercadors (SEO) I i II

25 mar, 1 abr 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born

Aprèn les tècniques que fan servir els professionals del SEO

 

En aquest taller s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol dur a terme accions locals i internacionals. Analitzarem la nostra web amb diferents eines del SEO per descobrir punts de millora i implementar-los in situ.

 

IMPORTANT! Aquest taller té una durada de 10 hores i està dividit en dues parts de 5 hores cada una.

 

PRIMERA PART: SEO I (25.03.20)

 

Desenvoluparem una anàlisi competitiva (benchmark) per descobrir el nostre ambient competitiu de SEO. Després practicarem les tècniques per fer una estratègia bona i eficient de paraules clau per idiomes i països, amb diferents eines. Aquests punts ens ajudaran a establir l’estratègia de SEO del nostre negoci.

 

Contingut

 

  • Introducció als cinc cercadors més importants del món: Google, Baidu, Yandex, Yahoo i Bing. L’estratègia per països: la tendència local del SEO global i la importància d’una selecció i organització bona de noms de dominis i idiomes.
  • Anàlisi competitiva (benchmark) de l’entorn a internet en funció de la zona, la regió o el país de destinació. Metodologia de recerques avançades.
  • Com fer una selecció bona i eficient de paraules clau per idiomes i països. Tècniques per descobrir les més rellevants per al nostre negoci, metodologia i eines de descobriment de paraules clau.
  • Conclusions i establiment d’objectius smart de l’estratègia de SEO.
  • Com mantenir el SEO local i internacional al llarg del temps. Planificació i metodologia.

 

SEGONA PART: SEO II (01.04.20)

 

Analitzarem la nostra web per descobrir punts de millora del SEO on page, intentant implementar-los in situ. Aplicarem l’estratègia de continguts amb tècniques de densitat i rellevància. Crearem un quadre de comandament de SEO i establirem com mantenir-lo al llarg del temps.

 

Contingut

 

  • Passos necessaris per arribar a posicionar-se, les aranyes (spiders) i la indexació. Punts bàsics conceptuals i tecnològics, així com les eines d’indexació bàsiques que ajuden en aquesta tasca.
  • Tècniques del SEO amb els fragments enriquits.
  • Importància de la rellevància dels continguts: la densitat i la prominència. Com podem redactar continguts pensant en el SEO. Aplicació de l’estratègia de paraules clau per idiomes i països.
  • Autoritat i rànquings: entendre el funcionament dels algoritmes dels cercadors i què els diferencia.
  • Analítica web per controlar el posicionament. Creació d’un quadre de comandament de SEO d’aplicació immediata.

 

ADREÇAT A

Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.

 

REQUERIMENT

És imprescindible portar preferiblement un ordinador portàtil o una tauleta amb connexió wifi i cable d’alimentació.

Es recomana llegir la guia següent abans del curs: PREPARACIÓ DEL TALLER

 

PAGAMENT

El taller és de pagament. El preu és de 25 € en total i inclou les dues sessions. No es retornarà l’import en cap cas, ni es disminuirà en cas de no assistir a totes les sessions.

 

FORMADOR

Víctor de Francisco | Reexporta

 

Llicenciat en Ciències Empresarials, especialitat de Management Internacional; màster en Finances, i màster en Internet Management per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, com cambres de comerç, patronals i universitats. És professor a la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU i l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI-UPF), on imparteix l’assignatura de Màrqueting Digital. Va ser el primer professional autoritzat per Google a Espanya per impartir els seminaris oficials de Google Ads (2007 - AdWords Seminar Leader) i és professional autoritzat des del 2005. Actualment és el director del màster en Administració de Negocis a Internet de la UB i del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF. Pel que fa a l’àmbit empresarial, és el director de Reexporta, consultoria estratègica d’internet que fa accions a internet a tot el món des del 2004.

 

TALLER

Taller de posicionament orgànic als cercadors (SEO) I i II


En aquest taller s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol dur a terme accions locals i internacionals. Analitzarem la nostra web amb diferents eines del SEO per descobrir punts de millora i implementar-los in situ.

HORARI

25-03-2020, 01-04-2020. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born
Passeig de Pujades, 1.
Barcelona 08003.
Veure mapa
Fes clic per tancar el mapa

AFORAMENT

30 places

Procés d'inscripció pendent d'obertura.



Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?